Ogłoszenie z dnia 2017-06-05
Ogłoszenie nr 92694 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.
Gierałtowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Rozbudowa ul. Stachury w Gierałtowicach (DG nr 621227 ) wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnika oraz ścieżki rowerowej i remont odcinka ul. Południowej w Przyszowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 666874-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gierałtowice, krajowy numer identyfikacyjny
68784700000, ul.
ul. ks. Roboty
48,
44186
Gierałtowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 3011300, 3011340, faks
032 3011306, 3011351, e-mail
inwestycje@gieraltowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.gieraltowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Rozbudowa ul. Stachury w Gierałtowicach (DG nr 621227 ) wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnika oraz ścieżki rowerowej i remont odcinka ul. Południowej w Przyszowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego, obejmującego zarządzanie, koordynację, kontrolę, nadzór i rozliczenie, nad realizacją zadania "Rozbudowa ul. Stachury w Gierałtowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnika oraz ścieżki rowerowej i remont odcinka ul. Południowej w Przyszowicach" obejmującego: 1.1. Zadanie nr 1: "Rozbudowa ul. Stachury w Gierałtowicach(DG nr 621227 S) wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnika oraz ścieżki rowerowej". Zakres rzeczowy obejmuje: a. przebudowę drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami (dł. 1689 mb, szer. 6,0m - odc. nr I oraz 5,5 m - odc. nr II ) na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną (DP 2910 S) do skrzyżowania z ul. Ligonia . b. budowę kanalizacji deszczowej (PVC fi 400 mm, fi 315 mm) o długości ok. 1380 mb wraz z przyłączami ( fi 200 mm) oraz wylotem kanalizacji do cieku Ornontowickiego, c. budowę chodnika z kostki betonowej o szerokości 2,0 m wzdłuż przebudowywanego odcinka nr II drogi, d. budowę ścieżki rowerowej z kostki betonowej bezfazowej o szerokości 2,0 m wzdłuż przebudowywanego odc. nr I. e. budowę ziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności ~94 m3, f. wykonanie regulacji i umocnienia cieku Ornontowickiego w obrębie wylotu kanalizacji. g. zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej i energetycznej. Zamawiający informuje, że zadanie nr 1 jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 - 2019. 1.2. Zadanie nr 2: "Remont odcinka ul. Południowej w Przyszowicach" o długości 437 mb. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a. wykonanie koryta głębokości 30 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna gr. 15 cm, warstwa górna gr. 10 cm) na szerokości 3,5-4,0 m oraz wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 7 cm na pow. 1565 m2. 2. Nadzór inwestorski będzie pełniony nad robotami realizowanymi zgodnie z dokumentacją projektową (obejmującą projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB) oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym które są integralną częścią umowy stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy Gierałtowice w zakładce Zamówienia publiczne/ogłoszenie o wszczęciu postępowania/ Ogłoszenie o wszczęciu postępowania dla zadania Rozbudowa ul. Stachury w Gierałtowicach wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnika oraz ścieżki rowerowej i remont odcinka ul. Południowej w Przyszowicach pod adresem: http://bip.gieraltowice.pl/4204/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania-dla-zadania-rozbudowa-ul-stachury-w-gieraltowicach-wraz-z-budowa-kanalizacji-deszczowej-chodnika-oraz-sciezki-rowerowej-i-remont-odcinka-ul-poludniowej-w-przyszowicach.html
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60694.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 24206,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.