Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Orzesze: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla potrzeb
Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 92731 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ, Pakiet nr 1,2,3,4,5,6,7,8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówienia wraz z informacją zawierającą: dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, termin ważności, zasady bezpieczeństwa użytkowania. Wymagania te musza znajdować się na lub w opakowaniu (w formie ulotki) i muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawy należy realizować sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wskaźnik rurkowy do kontroli procesów sterylizacji suchym, gorącym powietrzem musi w dniu dostawy posiadać termin ważności minimum 1 rok oraz nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. Do oferty należy dołączyć następujące próbki: Pakiet nr 2 pozycja 16 - 1 sztuka Pakiet nr 3 pozycja 10 - 1 sztuka Pakiet nr 4 pozycja 16 - 1 sztuka pozycja 17 - 1 sztuka Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-0, 33.14.14.20-0, 33.14.16.13-0, 19.52.00.00-7, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań tego warunku,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań tego warunku,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań tego warunku,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań tego warunku,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań tego warunku,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 3. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b) nieprzewidywalne działania władz państwowych 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy 6) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. zmiany obowiązujących przepisów, opóźnień wynikłych z nieterminowych uzgodnień i opinii itp. 4. W przypadkach zmian terminu realizacji okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób płuc w Orzeszu
ul. Gliwicka 20
43-180 Orzesze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób płuc w Orzeszu ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ pakiet nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użycia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, pakiet nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.