eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodawaPRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR G 495034 KRZYKOSY - TARNÓWKA - BIERZWIENNA DŁUGA ORAZ G 495036 KRZYKOSY - NICPOŃ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92759 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Kłodawa: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR G 495034 KRZYKOSY - TARNÓWKA - BIERZWIENNA DŁUGA ORAZ G 495036 KRZYKOSY - NICPOŃ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49772-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 31101921400000, ul. ul. Dąbska 17, 62650 Kłodawa, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 632 730 622, faks 632 730 688, e-mail przetargi@klodawa.wlkp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.klodawa.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NR G 495034 KRZYKOSY - TARNÓWKA - BIERZWIENNA DŁUGA ORAZ G 495036 KRZYKOSY - NICPOŃ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych Nr G 495034 Krzykosy - Tarnówka - Bierzwienna Długa oraz G 495036 Krzykosy - Nicpoń w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z załączonym do Specyfikacji Programem Funkcjonalno - Użytkowym. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. opracowanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, zgodnie z następującymi wytycznymi: a) dokumentacja winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) dokumentacja winna być spójna, powinna zawierać wszystkie wymagane przepisami prawa - opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia, decyzje, zatwierdzenia. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne warunki techniczne, opinie, uzgodnienia, pozwolenia, decyzje, zatwierdzenia i inne dokumenty wymagane przepisami Prawa budowlanego i innymi przepisami, potrzebne do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowę dla opisanego zadania. W tym również, jeśli okaże się konieczne m.in.: decyzja środowiskowa - Wykonawca opracuje dokumentację środowiskową dla przedsięwzięcia (Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia lub/i Raport Oddziaływania na Środowisko, zależnie od decyzji organów administracji). Dotyczy to również uzupełnienia uzyskanych opinii i uzgodnień wymaganych dodatkowo na etapie postępowania dotyczącego złożonego przez wykonawcę zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub wniosku o pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Kłodawa, do załatwiania wszelkich spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym uzyskania wszelkich wymaganych prawem warunków, uzgodnień, decyzji, itp. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego będzie wnioskował, uczestniczył we wszystkich procedurach administracyjnych, sporządzi dokumentację, wyjaśnienia lub uzupełnienia wymagane przez odpowiednie organy, aż do uzyskania wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę. Koszt przygotowania materiałów, wszelkich uzgodnień i opłat administracyjnych ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest do: - pozyskania aktualnych map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych, - opracowania projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonania robót drogowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - opracowania projektu docelowej organizacji ruchu drogowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - przedkładania Zamawiającemu dokumentacji celem jej zatwierdzenia lub wniesienia uwag, - udzielania wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań projektowych, - uczestnictwa w spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego, d) Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację: - projekt budowlano - wykonawczy (ze wszystkimi decyzjami, uzgodnieniami itd.) -3egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., - projekt organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót drogowych oraz projekt docelowej organizacji ruchu drogowego - po 3 egz. każdego projektu, - przekazanie w/w dokumentów również w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD format PDF). Opracowana dokumentacja przechodzi na rzecz Gminy Kłodawa wraz ze wszystkimi prawami, w tym autorskimi. 2.2. wykonanie zakresu robót budowlanych przewidzianych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym i opracowanej dokumentacji, w tym m.in.: - roboty rozbiórkowe i ziemne jezdni i poboczy, - wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i poboczy, - wykonanie odwodnienia (rowy i przepusty), - wykonanie zjazdów, - oznakowanie, - wycinka drzew/krzewów. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonym do SIWZ Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - doprowadzenie i tymczasowe uzbrojenie w wodę i energię elektryczną terenu budowy, stosownie do potrzeb wykonawcy, - przygotowanie, zabezpieczenie i ochronę placu budowy, - organizację zaplecza socjalno - warsztatowego budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - odtworzenie terenów przyległych do placu budowy, zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym nawierzchnie dróg, - naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania przez cały okres trwania robót, - zabezpieczenie możliwości wjazdu na teren nieruchomości zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonej inwestycji, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.), - wykonanie prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych oraz Polskich Normach, - uporządkowanie terenu budowy, - wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnego przesunięcia lub zabezpieczenia innych istniejących obiektów inżynieryjnych, np. przyłącze wodociągowe, linia telefoniczna, sieć energetyczna itd., - niezbędne koszty przewidziane do poniesienia w trakcie realizacji przedmiotu, a nie wyszczególnione w Specyfikacji. Wymienione powyżej koszty robót i pozostałych czynności Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Każdy z Oferentów może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Zadanie jest dofinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii. 6. Przedmiotem odbioru końcowego jest pełny zakres przedmiotu umowy na realizację zadania. 7. Załączony obmiar robót do Specyfikacji posiada tylko i wyłącznie funkcję pomocniczą. 8. Ewentualne użycie nazw własnych materiałów, producentów, znaków towarowych w dokumentacji należy traktować jako przykładowe i zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów lub rozwiązań - "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w dokumentacji. 9. W przypadku, gdy zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 10. Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i będzie liczony od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia. Dla urządzeń, które posiadają własne dokumenty gwarancyjne stosuje się gwarancje producentów. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: usunięcie drzew, krzaków i pni, roboty ziemne i wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni asfaltowej, wykonanie odwodnienia, wykonanie oznakowania. 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2462637.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych S.A., , ul. Toruńska 200, 62-600, Koło, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2440616,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2440616,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2440616,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.