Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Wałbrzych: Dostawa kontenerów do przewozu odpadów
Numer ogłoszenia: 92760 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6650061, 8425008 (09), faks 074 6650062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów do przewozu odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących kontenerów: 1. typu KP-5 -1 szt. 2. typu KP -7 -4 szt. 3. typu KP-B15 -1 szt. 4. typu KP - B15 - 2 szt. 5. typu KP - 15 - 2 szt. 6. typu KP - 24 - 2 szt. 7. typu KP - 36 - 2 szt. do składowania i przewozu odpadów zbieranych w związku z działalnością prowadzona przez Zakład Segregacji i Zagospodarowania Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Wałbrzychu. Wszystkie dostarczane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015r. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia: 1. Kontener typu KP-5 otwarty szt. 1 -Wymiary preferowane około - 3,50 m x 2,10 m x 1,40 m (dł. x szer. x wys.), Maksymalna ładowność - do 5 ton, Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 4 mm, ściany o grubości minimum 3 mm, zaokrąglone przy dnie, standardowy rozstaw zewnętrzny płóz: ok 1020mm, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1180 mm, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018 ( dla DST) 2. Kontenery typu KP - 7 kryty szt. 4 - Pojemność - ok. 7 m3, Wymiary preferowane około - 3,60 m x 1,86 m x 1,60m (dł. x szer. x wys.), Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 3 mm, ściany boczne i pokrywa o grubości minimum 2mm, Standardowy rozstaw zewnętrzny płóz: ok 1020mm, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Górna pokrywa posiada 6 otworów wrzutowych wyposażonych w przetłoczone klapy (po 3 na jeden bok), Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Klapa tylna (po uchyleniu w całości odkrywająca tył kontenera), Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1180 mm,Kolor RAL 6018, Kontenery typu KP - B15 - otwarty, z otwieranymi burtami bocznymi i mechanizmem plandekowym - 2 szt. Pojemność - ok. 15m3, Wymiary preferowane około - 3,80m x 2,45m x 1,80m (dł. x szer. x wys.), Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 3mm, ściany o grubości minimum 2mm, Górna połowa bocznych burt (wys. ok. 90cm) otwierana (dwuskrzydłowa) po każdej stronie kontenera, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1180 mm, Mechanizm plandekowy rolowany ręczny, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018 (DSO), Kontenery typu KP - B15 - otwarty, z otwieranymi burtami bocznymi szt. 1 - Pojemność - ok. 15m3, Wymiary preferowane około - 3,80m x 2,45m x 1,80m (dł. x szer. x wys.), Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 4 mm, ściany o grubości minimum 3 mm, Górna połowa bocznych burt (wys. ok. 90cm) otwierana (dwuskrzydłowa) po każdej stronie kontenera, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1180 mm, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018 (DSO) 4.Kontener typu KP - 15 otwarty, z mechanizmem plandekowym - 2 szt. Pojemność - ok. 15m3, Wymiary preferowane około - 6,30m x 2,50m x 1,25 m (dł. x szer. x wys.), Maksymalna ładowność - 10 ton, Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 4mm, ściany o grubości minimum 3mm, zaokrąglone przy dnie, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1570 mm, Mechanizm plandekowy rolowany ręczny, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018. 5.Kontener typu KP - 24 otwarty, z mechanizmem plandekowym - 2 szt., Pojemność - ok. 24m3, Wymiary preferowane około - 6,50m x 2,30m x 2,0m (dł. x szer. x wys.), Maksymalna ładowność - 12 ton, Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 4mm, ściany o grubości minimum 3mm, zaokrąglone przy dnie, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1570 mm, Mechanizm plandekowy rolowany ręczny, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018 ( dla DSO) 6. Kontener typu KP - 36 otwarty, z mechanizmem plandekowym - 2 szt., Pojemność - ok. 36m3, Wymiary preferowane około - 6,50m x 2,45m x 2,65m (dł. x szer. x wys.), Maksymalna ładowność - 15 ton, Konstrukcja stalowa z kształtownika, pokrycie blacha, powierzchnia wewnętrzna gładka z płaskim dnem o grubości minimum 4mm, ściany o grubości minimum 3mm, zaokrąglone przy dnie, Drzwi wysypowe dwuskrzydłowe tylne otwierane na boki z zabezpieczeniem łańcuchowym, Przystosowane do załadunku hakowego, wysokość ucha od podłoża - około 1570 mm, Mechanizm plandekowy rolowany ręczny, Kontener wyposażony w rolki najazdowe, Kolor RAL 6018 (dla DSO) Wymagania dodatkowe: 1.Dostawa przedmiotu zamówienia w Wałbrzychu, w miejscu i czasie uzgodnionym z zamawiającym. 2. Na dostarczane kontenery dostawca udziela gwarancji na okres minimum 24m-cy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć 1. oświadczenie, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć 1. oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć 1. oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć 1. oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć 1. oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowy pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ i ogłoszeniu) dołączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie dołączenie do oferty wymaganych dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2B upzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Dokumenty określone w części II siwz. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy (jeżeli uprawnienie do ich podpisania nie wynika z aktu rejestrowego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest powołany. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy pzp w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne itd.) mającej wpływ na realizacje umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) zmiana treści umowy korzystna dla Zamawiającego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w swojej ofercie oświadczył, że wykona zamówienie samodzielnie; 6) wprowadzenie nowego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę; 7) wystąpienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją należytego wykonania umowy; 8) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni się stawka VAT oraz cena brutto. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk-walbrzych.nowybip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Świadczenie usług serwisu aparatury medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- "Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa zbiornika retencyjno - rozsączającego przy ul. Beethovena w Wałbrzychu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian budynku przy ul. Chrobrego 48B w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Zakup mebli i wyposażenia do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- "Budowa placu zabaw dla dzieci starszych, budowa odwodnienia wokół istniejącego basenu plenerowego, modernizacja urządzenia zabawowego, nasadzenie zieleni w Parku Zielony Jar Wandy"
- Dostawa drobnych artykułów laboratoryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.