Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Zielona Góra: Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II
Numer ogłoszenia: 92812 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , ul. Staszica 4, 65-175 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 470 33 03, 455 33 04, faks 68 455 33 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.zielonagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze - część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 3.2. Zamówienie obejmuje przygotowywanie posiłków dwudaniowych i wydawanie ich uczestnikom projektu Lepsze jutro w lokalu Wykonawcy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 13:00 do 17:00, w maksymalnej ilości do 7.040 posiłków, w okresie: a) od 16 maja do 31 maja 2016 r. - 528 posiłków; b) od 1 czerwca do 30 czerwca 2016 r. - 1056 posiłków; c) od 1 lipca do 29 lipca 2016 r. - 1008 posiłków; d) od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2016 r. - 1056 posiłków; e) od 1 września do 30 września 2016 r. - 692 posiłki; f) od 3 października do 31 października 2016 r.- 420 posiłków; g) od 2 listopada do 30 listopada 2016 r. - 400 posiłków; h) od 1 grudnia do 30 grudnia 2016 r. - 420 posiłków; i) od 2 stycznia do 31 stycznia 2017 r. - 420 posiłków; j) od 1 lutego do 28 lutego 2017 r. - 400 posiłków; k) od 1 marca do 31 maca 2017 r. - 460 posiłków; l) od 3 kwietnia do 13 kwietnia 2017 r. - 180 posiłków. 2. Określone w pkt 3.2. SIWZ ilości posiłków są wartościami maksymalnymi - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości posiłków w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz osób obecnych w danym dniu na zajęciach. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przewidzianych posiłków. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia pisemnej korekty terminów realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ w zależności od potrzeb wynikających z realizacji projektu Lepsze jutro. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3.2. SIWZ tj. ilości przygotowywanych i wydawanych posiłków pod warunkiem, że wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, w szczególności spowodowane brakiem uzyskania planowanego dofinansowania ze środków zewnętrznych, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywistą ilość wydanych posiłków do czasu wprowadzenia ww. zmiany. 5. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) przedmiot zamówienia obejmuje wydawanie ciepłych dwudaniowych posiłków - wobec braku ustawowej definicji ciepłego posiłku przez ciepły posiłek Zamawiający rozumie każdy posiłek, którego temperatura jest nie niższa niż 63oC. b) posiłki muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia; c) posiłki powinny być przygotowane w dniu ich wydania, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, posiadających aktualne terminy ważności. d) posiłek powinien być wydawany w formie dwudaniowej tzn. zupy - 400 g oraz drugiego dania mięsnego lub jarskiego - 300 g; d) zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania, przechowywania i wydawania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz.594 - tekst jednolity ze zmianami), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia; e) zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania realizacji zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż, systemu HACCP; itp. f) Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać, przechowywać i wydawać posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosi odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie do pracy przy żywieniu zbiorowym oraz ważne książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych; e) przygotowanie i wydawanie posiłków odbywać się będzie w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy znajdującym się w odległości nie większej niż 2000 m od siedziby Zamawiającego, czyli od ul. Staszica 4 w Zielonej Górze; f) lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki musi posiadać aktualną decyzję powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającą zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia, spełniający nw. wymagania: - musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności w niezbędną zastawę stołową, stoły, krzesła, miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży, toaletę; - musi posiadać zaplecze techniczne zapewniające utrzymanie obiadów w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania; - powierzchnia lokalu, wyposażenie w stoły i krzesła, musi umożliwiać swobodną konsumpcję posiłków równocześnie co najmniej 15 osobom; g) wydawanie posiłków uczestnikom projektu odbywać się będzie na podstawie bonów wartościowych - bony wartościowe będą ponumerowane i ostemplowane pieczęcią Zamawiającego; h) uczestnik projektu będzie miał prawo wyboru dań z karty dań (menu) w danym dniu - w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty wartości bonu (wyboru dania za cenę niższą niż wartość bonu) Wykonawca nie będzie zwracał różnicy wartości. 6. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie w okresach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca liczbę rzeczywiście wydanych posiłków wraz z załączonymi do niej bonami wartościowymi. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, na podstawie faktury częściowej, w terminie 14 dni od daty jej złożenia. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą wydawać posiłki uczestnikom projektu i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jeden z elementów zamówienia pn. Przygotowanie i wydanie posiłków dla uczestników projektu Lepsze jutro realizowanego przez Miasto Zielona Góra-Centrum Integracji Społecznej w Zielonej Górze, które zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 9. Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 dla poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić niniejsze postępowanie jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu - posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania w zakresie przygotowywania i wydawania minimum 80 ciepłych posiłków przez okres minimum dwóch miesięcy, potwierdzonego dowodami, że zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Uwaga: Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 5.1.1. SIWZ również w przypadku, gdy wiedza i doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmują szerszy zakres usług od wymaganego w pkt 5.1.1. SIWZ - Zamawiający wymaga, aby w wykazie usług (wg załącznika nr 5 do SIWZ) wyodrębniony został zakres wykonanych lub wykonywanych usług spełniających wymagania pkt 5.1.1. SIWZ, które Wykonawca wykonał lub wykonuje w ramach innych wielozakresowych zadań. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2), 6.1.6) i 6.1.8) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj. lokalem gastronomicznym, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki objęte przedmiotem zamówienia, spełniającym minimalne wymagania: a) posiadanie aktualnej decyzji powiatowego inspektora sanitarnego zatwierdzającej zakład do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia oraz b) lokalizacja w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Zamawiającego, czyli od ul. Staszica 4 w Zielonej Górze oraz c) powierzchnia i wyposażenie lokalu umożliwiające swobodną konsumpcję co najmniej 15 osobom równocześnie (na siedząco). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) i 6.1.7)- 6.1.8) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - wyposażenie lokalu gastronomicznego - 5
- 3 - aspekty społeczne - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z pkt 40 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.bipzielonagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tzn. w Centrum Integracji Społecznej, 65-175 Zielona Góra, ul. Staszica 4, pokój 1.1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Centrum Integracji Społecznej, 65-175 Zielona Góra, ul. Staszica 4, pokój 1.1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planuje się współfinansowanie projektu przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 dla poddziałania 7.4.2 Aktywne włączenie w ramach podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić niniejsze postępowanie jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Naprawy, konserwacja i wykonanie oznakowania pionowego, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania: Roboty w zakresie naprawy oznakowania pionowego dróg.
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2025 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- Usługa rzecznika patentowego w zakresie uzyskiwania i utrzymywania ochrony patentowej wynalazków zgłoszonych do Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO).
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringu
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Usługa cateringowa na potrzeby Politechniki Białostockiej w 2025r." - ZK-DZP.262.108.2024
- Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.