eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoDostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Barczewo: Dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie
Numer ogłoszenia: 92814 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów sanitarnych, kruszywa, drewna konstrukcyjnego, betonu i rejestratora rozmów radiotelefonicznych na potrzeby ZK w Barczewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części ujęty jest w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Liczba części: 5 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 44411000-4 - wyroby sanitarne 32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 14210000-6 - żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 44191000-5 - różne drewniane materiały budowlane 44114000-2 - beton towarowy Część I - Wyroby sanitarne Część II - Kruszywa Część III - Drewno konstrukcyjne Część IV - Beton towarowy Część V - Rejestrator rozmów radio - telefonicznych 2. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie 3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad - niezwłocznie. 6. Ilości podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 7. Wykonawca zobowiązuje się zakupić i dostarczyć zamówione towary do Oddziału Zewnętrznego w Kikitach, pod adresem: Kikity 33,11-311 Kolno. Koszt transportu musi być wliczony w cenę towaru. 8. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 14.21.00.00-6, 44.19.10.00-5, 44.11.40.00-2, 32.00.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Rejestrator rozmów radiotelefonicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPOL II Sp. z o.o., ul. Palacza 91, 60-273 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5933,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5933,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.