To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Zabrze: Zorganizowanie cyklicznej dostawy posiłków w postaci kanapek dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze
Numer ogłoszenia: 92848 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65162 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie cyklicznej dostawy posiłków w postaci kanapek dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa posiłków w postaci kanapek dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w trakcie zajęć grupowych do obiektu MOPR mieszczącego się przy Pl. Krakowskim 4. CPV: 55521200-0 - usługa dowożenia posiłków 2. Opis dodatkowy: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w postaci kanapek do obiektu MOPR mieszczącego się przy Pl. Krakowskim 4 w terminie od 01.04.2010 r. do 31.12.2010 r. w godzinach od 7.30 do 8.30. b) Przewidywana ilość kanapek min. 1800 sztuk, max 2400 sztuk. c) Wymagany skład pojedynczej kanapki: Bułka 100g - okrągła lub typu hot-dog, masło, szynka, ser żółty, pomidor, ogórek. d) Każda kanapka powinna być opakowana, powinna odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. e) Kwota zamówienia powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków oraz transport. f) Zamawiający może zwiększyć zamówienie o max 25 % jeśli wymagać tego będzie liczba chętnych uczestników zajęć. g) Zamówienie będzie realizowane na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego. Odpowiednią ilość kanapek Zamawiający zgłosi Wykonawcy najpóźniej 2 dni przed planowanym terminem spotkania faksem, pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie. h) Zamówienie będzie realizowane częściami w okresie trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r. lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości na podstawie indywidualnych zamówień zamawiającego. 3. Warunki dostawy: a) Dostawa realizowana będzie częściami w terminie 2 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych posiłków do obiektów Zamawiającego wyszczególnionych w pkt. 2 ppkt a własnym transportem i na własny koszt. c) Ceny posiłków w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe. d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć miesięczne faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. e) Płatność faktury VAT nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.12.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKO-WAR" SP. Z O.O. UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"EKO-WAR" SP. Z O.O. UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- PHU EKO-WAR SP. Z O.O., UL. WYZWOLENIA 30, 43-170 ŁAZISKA GÓRNE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14018,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7087,00
Oferta z najniższą ceną: 7087,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11684,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Obligatoryjne badania maszyn i urządzeń przez rzeczoznawców" przypadające od podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 1 kwietnia 2025 roku do 31 marca 2026 roku
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień - listopad 2025
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie całodziennego wyżywienia podczas turnusów grup sportowych przebywających w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Człuchowie
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Świadczenie usługi żywienia dla pacjentów SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Koszalin, ul. Szpitalna 2 oraz Słupsk ul. Lelewela 58.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.