Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 92865 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie w zakresie: 1. szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia gospodarstw agroturystycznych. Tematyka zajęć musi uwzględniać: a. 60 godzin zegarowych szkolenia z zakresu: trening motywacji i asertywności (zajęcia mają być prowadzone przez doradcę zawodowego) (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi),podstawy agroturystyki, podstawy organizacyjno - prawne usług agroturystycznych, wybrane zagadnienia z produkcji żywności dla celów agroturystycznych, higiena przyrządzania potraw i posiłków, zasady ekologicznego gospodarowania odpadami, zasady bezpieczeństwa i dostosowania gospodarstw do potrzeb osób niepełnosprawnych, umiejętność kontaktu z klientami, pozyskiwanie i zarządzanie kapitałem w fazie uruchomienia i rozwoju gospodarstwa agroturystycznego. Kurs musi być przeprowadzony dla dwóch grup (60h na grupę x 2 gr. łącznie 120 h), oraz doradztwo indywidualne w zakresie zakładania gospodarstwa agroturystycznego, w formie jednogodzinnych indywidualnych konsultacji (1h/1 osobę, łącznie 25 godzin) (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania). Zajęcia odbywać się mają w ciągu tygodnia w miejscowości Stare Jabłonki / Idzbark. Należy zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz catering w formie dwudaniowego obiadu. b. 24 godziny zegarowe zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu: teoria - marketingu i promocji usług agroturystycznych, ochrony środowiska przyrodniczego i kulturowego, historii i kultury regionalnej, krajoznawstwa, aktywnych form wypoczynku (np. rowery, żeglarstwo, wycieczki piesze, kajakarstwo, żeglarstwo, jazda konna itp.), praktyka - przygotowanie projektów broszur reklamowych, tablic informacyjnych, plakatów, itp. Kurs musi być przeprowadzony dla dwóch grup (24h na grupę x 2 gr. łącznie 48 h). Zajęcia odbywać się mają w ciągu tygodnia w miejscowości Stare Jabłonki / Idzbark. Należy zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz catering w formie dwudaniowego obiadu. (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania), Zajęcia realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8 00 do 15 00 Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności, rachunków i faktur poniesionych wydatków, itp. Każdy z uczestników szkoleń musi otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniach, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów: dzienników zajęć, sprawozdań i opinii trenów prowadzących zajęcia, list obecności, wydanych certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, zaświadczeń, certyfikatów, wydanych posiłków, przeprowadzonych ankiet oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował, co najmniej trzy szkolenia finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego z zakresu nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej lub agroturystycznej, które obejmowały grupę, co najmniej 10 osób
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej: a. Salą na terenie miejscowości Stare Jabłonki/ Idzbark do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zapewnionym zapleczem socjalnym;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jednym: a. Doradcą zawodowym do przeprowadzenia treningu motywacji i asertywności mającym minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe; b. Trenerem do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z agroturystyki - wymienionych w pkt 1a i 1b, który posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z agroturystyki lub zakładania, prowadzenia działalności gospodarczej oraz z promocji i marketingu sprzedaży usług.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadana ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizację usługi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Certyfikaty jakości usług - 25
- 3 - Kadra dydaktyczna - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1
Fax 89 676 07 08.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów w 2025 roku
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.