eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie
Numer ogłoszenia: 92865 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla 25 osób podopiecznych GOPS w Ostródzie w zakresie: 1. szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia gospodarstw agroturystycznych. Tematyka zajęć musi uwzględniać: a. 60 godzin zegarowych szkolenia z zakresu: trening motywacji i asertywności (zajęcia mają być prowadzone przez doradcę zawodowego) (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi),podstawy agroturystyki, podstawy organizacyjno - prawne usług agroturystycznych, wybrane zagadnienia z produkcji żywności dla celów agroturystycznych, higiena przyrządzania potraw i posiłków, zasady ekologicznego gospodarowania odpadami, zasady bezpieczeństwa i dostosowania gospodarstw do potrzeb osób niepełnosprawnych, umiejętność kontaktu z klientami, pozyskiwanie i zarządzanie kapitałem w fazie uruchomienia i rozwoju gospodarstwa agroturystycznego. Kurs musi być przeprowadzony dla dwóch grup (60h na grupę x 2 gr. łącznie 120 h), oraz doradztwo indywidualne w zakresie zakładania gospodarstwa agroturystycznego, w formie jednogodzinnych indywidualnych konsultacji (1h/1 osobę, łącznie 25 godzin) (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania). Zajęcia odbywać się mają w ciągu tygodnia w miejscowości Stare Jabłonki / Idzbark. Należy zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz catering w formie dwudaniowego obiadu. b. 24 godziny zegarowe zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu: teoria - marketingu i promocji usług agroturystycznych, ochrony środowiska przyrodniczego i kulturowego, historii i kultury regionalnej, krajoznawstwa, aktywnych form wypoczynku (np. rowery, żeglarstwo, wycieczki piesze, kajakarstwo, żeglarstwo, jazda konna itp.), praktyka - przygotowanie projektów broszur reklamowych, tablic informacyjnych, plakatów, itp. Kurs musi być przeprowadzony dla dwóch grup (24h na grupę x 2 gr. łącznie 48 h). Zajęcia odbywać się mają w ciągu tygodnia w miejscowości Stare Jabłonki / Idzbark. Należy zapewnić uczestnikom kursu materiały szkoleniowe, poczęstunek oraz catering w formie dwudaniowego obiadu. (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania), Zajęcia realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8 00 do 15 00 Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności, rachunków i faktur poniesionych wydatków, itp. Każdy z uczestników szkoleń musi otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniach, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów: dzienników zajęć, sprawozdań i opinii trenów prowadzących zajęcia, list obecności, wydanych certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, zaświadczeń, certyfikatów, wydanych posiłków, przeprowadzonych ankiet oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował, co najmniej trzy szkolenia finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego z zakresu nauki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej lub agroturystycznej, które obejmowały grupę, co najmniej 10 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej: a. Salą na terenie miejscowości Stare Jabłonki/ Idzbark do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zapewnionym zapleczem socjalnym;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jednym: a. Doradcą zawodowym do przeprowadzenia treningu motywacji i asertywności mającym minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, posiadającym wykształcenie wyższe kierunkowe; b. Trenerem do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych z agroturystyki - wymienionych w pkt 1a i 1b, który posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z agroturystyki lub zakładania, prowadzenia działalności gospodarczej oraz z promocji i marketingu sprzedaży usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadana ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywania prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż oferowana cena za realizację usługi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Certyfikaty jakości usług - 25
  • 3 - Kadra dydaktyczna - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1 Fax 89 676 07 08.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.