To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Krynica - Zdrój: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej, środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Numer ogłoszenia: 92876 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52648 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę chemii profesjonalnej, środków czystości i innych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dostawa chemii profesjonalnej, środków czystości i innych według 5 pakietów zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji. II.2. Zamówienie składa się z 5 części. Pakiet nr 1 - Chemia profesjonalna Pakiet nr 2 - Chemia profesjonalna Pakiet nr 3 - Środki czystości Pakiet nr 4 - Worki na śmieci Pakiet nr 5 - Artykuły cateringowe jednorazowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji II.3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 (po. 1-22) a) Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. b) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanego asortymentu były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje. c) Wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanego asortymentu podany był numer serii oraz data ważności. d) Wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził szkolenie w siedzibie Zamawiającego na własny koszt z zakresu właściwego używania preparatów chemicznych i użytkowania sprzętu (dotyczy w całości pakietu nr 1)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.22.42.00 - Szczotki 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 18.93.00.00 - Worki i torby 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERS SP. Z O.O., UL. BRONISŁAWA CZECHA 10, 33-300 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189394,28
Oferta z najniższą ceną: 189394,28 / Oferta z najwyższą ceną: 189394,28
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ SP. Z O.O., UL. CIEŚLEWSKIECH 25F, 03-017 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73967,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95998,15
Oferta z najniższą ceną: 95998,15 / Oferta z najwyższą ceną: 114424,02
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TABOX, UL. PL.SZCZEPAŃSKI 8, 31-011 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24005,92
Oferta z najniższą ceną: 24005,92 / Oferta z najwyższą ceną: 34835,35
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERS SP. Z O.O., UL. BRONISŁAWA CZECHA 10, 33-100 NOWY SĄCZ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67129,96
Oferta z najniższą ceną: 67129,96 / Oferta z najwyższą ceną: 79049,64
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał Abram FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PRIMA"
jakie przetargi wygrała firma
Michał Abram FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "PRIMA"
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PRIMA MICHAŁ ABRAM, UL.KRASZEWSKIEGO 41, 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15852,84
Oferta z najniższą ceną: 15852,84 / Oferta z najwyższą ceną: 17563,59
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opakowania jednorazowe przeznaczone dla Kuchni szpitalnej
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.