Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Radom: ZP.26.02.2013. Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu
Numer ogłoszenia: 92876 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.26.02.2013. Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w 20 tematach z czego 16 szkoleń finansowanych jest ze środków Funduszu Pracy (część 1 do 16 zamówienia), 2 szkolenia w ramach projektu Nowa szansa (część 17 do 19 zamówienia) i 1 szkolenie w ramach projektu Mobilny Radom (część 20)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone przepisami art. 22 oraz posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 6 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, tj. przeprowadzili minimum dwa szkolenia o tematyce związanej tematem szkolenia, którego dotyczy oferta, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku wykonawcy założą wykaz szkoleń, którego wzór stanowi Załącznik 9 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują potencjałem technicznym tj. miejscem prowadzenia szkolenia przystosowanym do prowadzenia szkolenia, którego dotyczy oferta, także pod względem BHP sanitarnym i ppoż (np. salą wykładową, placem manewrowym itp.) oraz sprzętem niezbędnym do prawidłowego prowadzenia szkolenia, którego dotyczy oferta (np. samochodami, wózkami widłowymi, sprzętem spawalniczym itp.) (Wymagania wynikające z przepisów odrębnych a także te, które wskazano w załączniki nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia) ponadto przy złożeniu oferty: dotyczącej części III szkolenia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 12 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie programów magazynowych; dotyczącej części IV zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: miejscem, w którym mogą odbywać się zajęci praktyczne, polegające na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna; dotyczącej części V zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie szkolenia z podstaw księgowości w tym co najmniej z obsługi programu PŁATNIK i obsługi programów komputerowych kadrowo płacowych (Gratyfikant); dotyczącej części VIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: strzelnicą znajdującą się na terenie Radomia lub w bliskiej okolicy; dotyczącej części IX zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: miejscem, w którym mogą odbywać się zajęci praktyczne z zakresu cateringu i organizacji przyjęć okolicznościowych; dotyczącej części X zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: placem manewrowym przystosowanym do szkolenia z prowadzenia wózka jezdniowego z napędem silnikowym; dotyczącej części XII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: miejscem w którym mogą odbywać się zajęci praktyczne z zakresu pracy barmana; dotyczącej części XIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: miejscem w którym mogą odbywać się zajęci praktyczne w zakresie opiekunki osób chorych i starszych tj. w domu pomocy społecznej lub w innym ośrodku zajmującym się stałą opieką na osobami chorymi lub starszymi; dotyczącej części XIV zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 15 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem Auto CAD; dotyczącej części XV zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 12 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie szkolenia kadrowo-płacowego, w tym co najmniej z obsługi programu Płatnik, Rachmistrz GT i obsługi programów komputerowych kadrowo-płacowych (Gratyfikant); dotyczącej części XVI zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 12 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie szkolenia tj. MS OFFICE, Pakiet Corel (program Corel Draw 12), Program Power Point 2003; dotyczącej części XVII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie szkolenia tj. MS OFFICE, dotyczącej części XVIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: pracownią wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem w zakresie szkolenia tj. MS OFFICE, oraz dostępem do Internetu; dotyczącej części XIX zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: strzelnicą znajdującą się na terenie Radomia lub w bliskiej okolicy; UWAGA !!! Ad. 5 Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym tj. salami dydaktycznymi, placem manewrowym wózkami, warsztatem i sprzętem, Wykonawcy zobowiązani są opisać miejsce przeprowadzenia szkolenia i wyposażenie w sposób pozwalający Zamawiającemu na stwierdzenie, iż spełniają wskazany wyżej warunek. Wzór Opisu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są także złożyć oświadczenie o przystosowaniu wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy szkolenia pod względem BHP, sanitarnym i ppoż. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą, iż dysponują kadrą dydaktyczną posiadającą doświadczenie i uprawnienia niezbędne w szkoleniu z poszczególnych tematów szkoleń - wykonawca spełnia ten warunek w części jaka dotyczy szkolenia na które składa ofertę, ponadto przy złożeniu oferty: dotyczącej części III szkolenia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki, oraz osobą posiadającą uprawnienia do szkolenia z zakresu obsługi kasy fiskalnej oraz wózków jezdniowych z napędem silnikowym; dotyczącej części V zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki i osobą będącą głównym księgowym lub osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia biura rachunkowego; dotyczącej części VI zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: 2 instruktorami posiadającymi aktualne uprawnienia do szkolenia w zakresie kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy; dotyczącej części VII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: 2 instruktorami posiadającymi aktualne uprawnienia do szkolenia kandydatów na kierowców kategorii C+ E; dotyczącej części VIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: wykładowcami posiadającymi uprawnienia do szkolenia w poszczególnych blokach tematycznych szkolenia pn. Pracownik ochrony osób i mienia II stopnia; dotyczącej części IX zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: osobą posiadającą aktualną wiedzę, doświadczenie w zakresie organizacji przyjęć i cateringu tj. prowadzącą firmę organizującą przyjęcia i catering lub zatrudnioną w takiej firmie jako organizator przyjęć i cateringu; dotyczącej części XII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: osobą posiadającą kwalifikacje i udokumentowane doświadczenie zawodowe jako kelner - barman, oraz nauczycielem języka angielskiego posiadającego doświadczenie w nauce języka angielskiego osób dorosłych (mgr filologii angielskiej); dotyczącej części XIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: nauczycielem języka niemieckiego (mgr filologii germańskiej) oraz osobą posiadającą doświadczenie w szkoleniu opiekunek; dotyczącej części XIV zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki, posiadającym uprawnienia do szkolenia w programie Auto CAD; dotyczącej części XV zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: osobą posiadającą aktualną wiedzę i udokumentowane doświadczenie dotyczące zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem zagadnień kadrowo - płacowych w przedsiębiorstwie; dotyczącej części XVI zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki posiadającym kwalifikacje i udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi programów graficznych; dotyczącej części XVII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: 2 instruktorami nauki jazdy kat B, informatykiem (mgr informatyki), osobą posiadającą uprawnienia do szkolenia w zakresie obsługi kasy fiskalnej, trenerem w zakresie technik negocjacji, oraz specjalistą od sprzedaży i marketingu; dotyczącej części XVIII zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki, oraz wykładowcą posiadającym uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie obsługi kasy fiskalnej; dotyczącej części XIX zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: wykładowcami posiadającymi uprawnienia do szkolenia w poszczególnych blokach tematycznych szkolenia pn. Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia; dotyczącej części XX zamówienia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: lektorem posiadającym uprawnienia do prowadzenia kursów języka niemieckiego (mgr germanistyki). UWAGA !!! Ad. 4 Na potwierdzenie dysponowania kadrą dydaktyczną Wykonawcy złożą jedynie wykaz kadry (zał. 3), do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu wykładowców. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do sprawdzenia wpisanych informacji poprzez zażądanie przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe od wybranych wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy, iż program i harmonogram szkolenia jest zgodny w wymaganiami wskazanymi w zał. 2 do SIWZ Kalkulacja kosztów szkolenia na jednego uczestnika z uwzględnieniem wymagań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Certyfikaty i Akredytacje posiadane przez wykonawcę (jeżeli wykonawca posiada) tj. zał. nr 11 do oferty, Dokument potwierdzający, iż Wykonawca może wydawać zaświadczenia na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.Nr.31 poz. 216), tj. potwierdzenie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - zał.nr 12 do oferty, -Dokument potwierdzający, zdawalność egzaminów praktycznych przez absolwentów szkoły nauki jazdy w zakresie kat. C+E w 2012 r. (dotyczy tylko ofert na część VII zamówienia - zał. nr 13 do oferty, - Kopia decyzji wydanej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej potwierdzającej, iż program i sposób prowadzenia szkolenia Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym, jest zgodny z przepisami ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do 3 lat z dnia 04 lutego 2011r.(Dz. U. z dnia 3 marca 2011r.) (dotyczy tylko części IV zamówienia) UWAGA: Złożenie załączników nr 11, 12, 13 do oferty, nie jest obowiązkowe. Na postawie badania dokumentów z załącznika nr 11, 12, 13 Zamawiający przydzieli punktacje w poszczególnych kryteriach, zgodnie z pkt. 13 SIWZ. Niezłożenie w/w dokumentów jako nieobowiązkowe nie stanowi podstawy ani do odrzucenia wykonawcy ani do wezwania wykonawców do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust.3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach - zmiany w terminach szkoleń, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego, - zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami, - zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o cenę szkolenia brakujących osób. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 2, 26-600 Radom, pok. 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 2, 26-600 Radom, pok. 137- Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Części 17 do 19 zamówienia stanowią szkolenia osób bezrobotnych finansowane w ramach projektu Nowa szansa. Część 20 zamówienia stanowi szkolenie w ramach projektu Mobilny Radom..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki klasy III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki klasy III dla 20 - 24 osób, podzielonych na dwie grupy po 10 - 12 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Spawanie metodami MAG 135, TIG 141.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Spawanie metodami MAG 135, TIG 141 dla 20 - 30 osób, podzielonych na dwie grupy po 10 - 15 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 20 - 24 osób podzielonych na 2 grupy (po 10 - 12 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym dla 10 - 12 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn. Podstawy księgowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Podstawy księgowości dla 8 - 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna (przyśpieszona).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna (przyśpieszona) dla 16-20 osób podzielonych na dwie grupy po 8 - 10 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kat C+E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Prawo jazdy kat C+E dla 20 - 24 osób podzielonych na dwie grupy po 10 - 12 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 73
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Zdawalność egzaminów praktycznych przez absowlentów szkoły nauki jazdy - 22
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Pracownik ochrony osób i mienia II stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Pracownik ochrony osób i mienia II stopnia dla 8 - 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn. Catering i organizacja przyjęć okolicznościowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Catering i organizacja przyjęć okolicznościowych 10 - 12 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie pn. Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym dla 20 - 24 osób, podzielonych na dwie grupy po 10 - 12 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szkolenie pn. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator obrabiarek sterowanych numerycznie CNC dla 16 - 20 osób, podzielonych na dwie grupy po 8 - 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szkolenie pn.Kelner barman + język angielski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kelner barman + język angielski dla 10 - 12 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych z językiem niemieckim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Opiekun osób starszych z językiem niemieckim dla 10 - 12 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Szkolenie pn. AUTO - CAD I i II stopień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. AUTO - CAD I i II stopień dla 10 -15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Szkolenie pn. Specjalista ds. kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Specjalista ds. kadr i płac - dla 10 - 12 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szkolenie pn. Grafika komputerowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Grafika komputerowa dla 10 - 12 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkolenie pn. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B dla 10 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Szkolenie pn. Podstawy obsługi komputera, Internetu i kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Podstawy obsługi komputera, Internetu i kasy fiskalnej dla 20 osób, podzielonych na dwie grupy po 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szkolenie pn. Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Pracownik ochrony osób i mienia I stopnia dla 20 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Szkolenie pn. Język niemiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Język niemiecki dla 30 - 39 osób, podzielonych na 3 grupy po 10 - 13 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę Akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podstawie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z - 10
- 4. Posiadanie przez Wykonawcę możliwości wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. - 5
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.