Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Brzeziny: usługa szkoleniowa ABC przedsiębiorczości. Szkolenie realizowane w ramach projektu Młodzi na swoim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL.
Numer ogłoszenia: 9287 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup-brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa ABC przedsiębiorczości. Szkolenie realizowane w ramach projektu Młodzi na swoim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pod nazwą: ABC przedsiębiorczości według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80500000-9 Usługi szkoleniowe dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach, uczestniczących w projekcie Młodzi na swoim współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 PO KL. 1. Zakres tematyczny szkolenia min.: -rejestrowanie działalności gospodarczej, -przygotowanie i opracowanie wniosku o udzielenie wsparcia finansowego, -rachunkowość w firmie, -zagadnienia związane z prawem pracy, finansami i podatkami firmy (w tym rozliczenia z ZUS i US). Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. Wykonawca przygotuje uczestników projektu do opracowania, a następnie przedłożenia Zamawiającemu w trakcie postępowania kwalifikacyjnego: -wniosku o przyznanie wsparcia finansowego, -biznesplanu własnego przedsięwzięcia i harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2. Wykonawca zapozna uczestników szkolenia z programem i harmonogramem szkolenia. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe: skoroszyty zawierające materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia, których strona tytułowa opatrzona będzie: logo UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, Logo PO KL oraz informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia realizowanego w ramach projektu Młodzi na swoim Działanie 6.2 PO KL, notatnik i długopis. Każdy uczestnik ma zapewniony dostęp do stanowiska szkoleniowego w całym procesie nauczania. 3. Liczba osób objętych szkoleniem - 10. 4. Czas trwania kursu: do 10 dni roboczych; ilość godzin na jednego uczestnika- 60 godzin zegarowych w tym 18 godzin zajęć teoretycznych, 42 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny).Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177 poz. 1193 ze zm.) Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 5. Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie miasta Brzeziny. Zakończenie zajęć nie później niż godz. 18.00 Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć sześciu. 6. W czasie zajęć powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe i socjalne (instytucja szkoleniowa zapewni uczestnikom szkolenia środki higieny osobistej itp.). 7. Instytucja szkoleniowa zapewni obiady dwudaniowe dla każdego uczestnika szkolenia oraz serwis kawowy w każdym dniu szkolenia. 8. Instytucja szkoleniowa zobowiązana jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, czyli uczestnikom szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. 9. Instytucja szkoleniowa zapewni nadzór wewnętrzny, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy (koordynatora), który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia. Wynagrodzenie koordynatora powinno być ujęte w kalkulacji kosztów szkolenia stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 10. Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym i wydaniem: -zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wzór zaświadczenia lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wystawiany przez Wykonawcę). Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji powinno zawierać, zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: -numer z rejestru, -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dowodu stwierdzającego tożsamość, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającego szkolenia, -formę i nazwę szkolenia, -okres trwania szkolenia, -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, -certyfikatu z logo Unii Europejskiej, z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo POKL potwierdzającego ukończenie szkolenia. 11. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie na materiałach związanych z przeprowadzeniem szkolenia,w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji szkolenia; materiałach szkoleniowych, wydawanych certyfikatach/zaświadczeniach lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia logo Unii Europejskiej, z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo PO KL oraz informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia realizowanego w ramach projektu Młodzi na swoim Działanie 6.2 PO KL. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie w sali informacji zawierającej logotypy: logo PO KL, logo UE wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego szkolenia realizowanego w ramach projektu Młodzi na swoim Działanie 6.2 PO KL Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. 12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w uzasadnionych przypadkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są wpisani jako instytucja szkoleniowa do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy . Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informacje zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają doświadczenie w realizacji szkoleń-w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują należycie 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych usług szkoleniowych o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np.: referencje). Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywane należycie o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniu/ach, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz wyposażonym/ych w sprzęt niezbędny do przeprowadzania zajęć: -dysponują co najmniej 1 salą do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, sala/le do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażona/e w liczbę miejsc i stolików dla 10 osób, o powierzchni co najmniej 30 m2 -(w przypadku dysponowania kilkoma salami do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych wymaga się, żeby każda z nich miała powierzchnię co najmniej 30 m2); wymaga się, żeby sala/le wyposażona/e była/y w projektor lub rzutnik, tablicę klasyczną lub tablicę magnetyczną lub flipchart, oraz komputery stacjonarne lub laptopy w trakcie zajęć praktycznych (co najmniej 7 sztuk). Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia -wykaz pomieszczeń, w której prowadzone będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, warunków BHP i innych wraz z wykazem wyposażenia sal, wykaz sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku Wykonawcy dysponującego pomieszczeniem, sprzętem nie będącymi jego własnością, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego pomieszczenie, sprzęt. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym opisanym w niniejszym punkcie. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informacje zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do prowadzenia zajęć dydaktycznych będą dysponować: co najmniej 2 osobami do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych posiadających wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów lub ekonomii lub przedsiębiorczości lub zarządzania lub prawa lub administracji (w przypadku dysponowania większą ilością osób niż wymagana wszystkie powinny posiadać wykształcenie w w/w zakresie)- wszystkie osoby powinny posiadać wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w co najmniej 4 szkoleniach w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach oraz dołączy oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji wskazanego tematu szkolenia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informacje zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga żeby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Opis warunku udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku w oparciu o informacje zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
-wypełniony program szkolenia, -oświadczenie o posiadaniu/nieposiadaniu certyfikatu jakości usług ISO i kserokopii certyfikatu jakości usług ISO jeśli Wykonawca posiada taki certyfikat, -wzór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, wraz z dokumentem regulującym sprawy związane z reprezentowaniem Wykonawcy; w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa wraz z umową spółki,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług ISO - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy lub jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany daty realizacji szkolenia- z zastrzeżeniem, że szkolenie ma się zakończyć najpóźniej do 26 kwietnia 2013r., zmiany miejsca szkolenia, jeśli zostaną spełnione warunki określone w załączniku nr 7 do SIWZ -wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - wykaz pomieszczeń, w której prowadzone będą zajęcia teoretyczne i praktyczne wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych warunków BHP i innych wraz z wykazem wyposażenia sal, wykaz sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, załączonym do formularza oferty, zmiany kadry dydaktycznej (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w Rozdziale V.1.3 1) SIWZ, zmiany osób uczestniczących w szkoleniu przed rozpoczęciem szkolenia, najpóźniej do 2 dnia szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, pok. Nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, pok. nr 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: tak, .usługa szkoleniowa ABC przedsiębiorczości realizowana w ramach projektu Młodzi na swoim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.2 POKL..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja dachu budynku Przedszkola w Brzezinach
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Jordanów, gm. Brzeziny oraz drogi leśnej w msc. Gałków Duży, gm. Koluszki
- Budowa spinki wodociągowej łączącej SUW Jaroszki z SUW Paprotnia
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
- Szkolenie indywidualne osób bezrobotnych (FP) w podziale na V części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.