eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SP ZLA w Katowicach-Sprawa nr 7/D/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-05

Katowice: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SP ZLA w Katowicach-Sprawa nr 7/D/2008
Numer ogłoszenia: 92887 - 2008; data zamieszczenia: 05.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia", ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, fax 032 250 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SP ZLA w Katowicach-Sprawa nr 7/D/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w aparatury i urządzeń medycznych dla potrzeb SP ZLA w Katowicach: PAKIET 1 - monitor parametrów życiowych szt. 1 PAKIET 2 - pompy infuzyjne szt. 2 - podgrzewacz do płynów infuzyjnych szt. 1 PAKIET 3 - Laparoskop, Histeroskop, Artroskop kpl 1 PAKIET 4 - Przystawka do stołu operacyjnego kpl. 2 PAKIET 5 - Autoklaw automatyczny szt.1 PAKIET 6 - Łóżko rehabilitacyjne + szafka przyłóżkowa kpl. 3 PAKIET 7 - Defibrylator szt.3 PAKIET 8 - Sterylizator kasetowy do szybkiej sterylizacji końcówek szt.1 PAKIET 9 - Endometr stomatologiczny szt. 2 - Końcówki do usuwania kamienia szt.1 - Końcówki do wiertarki szybkoobrotowej szt.7 PAKIET 10 - Elektrokardiograf szt.1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.10 - Autoklawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.10 - Autoklawy Oryginalny kod CPV: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Oryginalny kod CPV: 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w oświadczenia i dokumenty: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2. 3/ Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 4/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia- z poda­niem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach ul. PCK 1 40-057 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznicwa Ambulatoryjnego w Katowicach -Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SPZLA w Katowicach-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - monitor parametrów życiowych szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aparatury i urząsdzeń medycznych- Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKIET 2 - pompy infuzyjne szt. 2 - podgrzewacz do płynów infuzyjnych szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa aparatury i urząsdzeń medycznych- Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKIET 3- Laparoskop, Histeroskop, Artroskop kpl 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SPZLA w Katowicach - Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - Przystawka do stołu operacyjnego kpl. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych dla SPZLA w Katowicach - Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5- Autoklaw automatyczny szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 - Łóżko rehabilitacyjne + szafka przyłóżkowa kpl. 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 7 - Defibrylator szt.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKIET 8 - Sterylizator kasetowy do szybkiej sterylizacji końcówek szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 9 - Endometr stomatologiczny szt. 2 - Końcówki do usuwania kamienia szt.1 - Końcówki do wiertarki szybkoobrotowej szt.7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa aparatury i urządzeń medycznych-Sprawa nr 7/D/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 10 - Elektrokardiograf szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.