eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiegosławiceTermomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościeszowicach



Ogłoszenie z dnia 2017-06-05

Ogłoszenie nr 92893 - 2017 z dnia 2017-06-05 r.

Niegosławice: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościeszowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niegosławice, krajowy numer identyfikacyjny 97077042200000, ul. Niegosławice 55, 67312 Niegosławice, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 781 038, faks 683 781 038, e-mail kufel.g@niegoslawice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niegoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościeszowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ROR.ZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Gościeszowicach w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Poddziałania. Efektywność energetyczna - projekt realizowany poza formułą ZIT wraz z uzyskaniem zaświadczenia o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy lub decyzji pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane). Planowana inwestycja odbywać się będzie na działce zabudowanej nr ew. 612/1, położonej w m. Gościeszowice. Kubatura budynku 2816 m3, powierzchnia zabudowy 625,51 m2, rok budowy 1968 r. Obiekt o układzie konstrukcyjnym poprzecznym, dwukondygnacyjny bez podpiwniczenia, ze stropodachem płaskim papowym w części głównej, w części bocznej dobudówka parterowa z krytym stropodachem jednospadowym. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, metodą lekką mokrą - gr. ocieplenia styropianowego 15 cm, b) ocieplenie ścian zewnętrznych cokołowych - gr. ocieplenia 10 cm, c) ocieplenie stropodachu - gr. ocieplenia 15 cm, d) wykonanie nowego pokrycia papowego stropodachu, e) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, f) założenie nowej opaski wokół budynku z kostki brukowej, g) roboty tynkarskie i malarskie, h) wymiana instancji centralnego ogrzewania na nowe, i) wykonanie nowej kotłowni wraz z wentylacją, j) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej kotłowni gazowej, k) wymiana starych okien i drzwi zewnętrznych na nowe wykonane z PCV dla okien i ALU dla drzwi wraz obróbką, l) wymianę starej instalacji odgromowej i uziemiającej na nową wraz z wykonaniem badań i pomiarów instalacji uziemiającej i odgromowej oraz skuteczności zerowania, m) wykonanie innych robót ogólnobudowlanych wykończeniowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45320000-7, 45300000-0, 45261000-4, 45420000-7, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT952750.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MS Budownictwo sp.j. Maciej Stocki Michał Stocki, , ul. Zakątek 14, 67-100, Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 942888.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 942888.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1094700.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.