eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiBudowa sieci światłowodowych dla systemu monitoringu wizyjnego w Suwałkach - punkt kamerowy przy ulicy Putry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-24

Suwałki: Budowa sieci światłowodowych dla systemu monitoringu wizyjnego w Suwałkach - punkt kamerowy przy ulicy Putry
Numer ogłoszenia: 92919 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113642 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci światłowodowych dla systemu monitoringu wizyjnego w Suwałkach - punkt kamerowy przy ulicy Putry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci światłowodowych dla systemu monitoringu wizyjnego w Suwałkach - punkt kamerowy przy ulicy Putry. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Cel i przedmiot zamówienia Celem zamówienia jest wykonanie punktu kamerowego na terenie parku przy ulicy Putry. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie punktu Monitoringu Miejskiego na ulicy Putry wraz z kanalizacją kablową, zasilaniem i linią światłowodową. 2. Stan istniejący Teren obiektu opracowania znajduje się na działce o numerze geodezyjnym: 21489/2, przy ulicy Putry, które są własnością Gminy Miasta Suwałki. Na działce znajduję się istniejący punkt kamerowy PK21, plac zabaw oraz park. Na terenie tym powstanie Budowa boiska wielofunkcyjnego do piłki siatkowej i koszykówki oraz drogi z chodnikiem, miejscami postojowymi w kwartale pomiędzy ulicami Putry, Minkiewicza, Wierusza Kowalskiego i Andersa 3. Stan projektowany Zakłada się monitorowanie terenu obejmujące teren nowobudowanego boiska jak i istniejącej infrastruktury za pomocą kamery szybkoobrotowej. W tym celu należy wybudować od punktu kamerowego PK21 do nowo budowanego punktu kamerowego PK putry kanalizację kablową z rur RPP. Nabudować na kanalizacji studnie SK1. Wykonać zasilanie nowobudowanej kamery podłączając się do kamery PK21 oraz zaciągnąć w kanalizację kablową światłowód do studni przy ulicy Pułaskiego, wspawanie w istniejącą mufe światłowodową, wykonanie spawów aż do serwerowni Urzędu Miasta. Kamerę należy zainstalować i uruchomić w Centrum Monitoringu Miejskiego. 4. Zadanie obejmuje: -Budowę tras kablowych do kamery zewnętrznej. -Instalację elektryczną i światłowodową na potrzeby monitoringu. -Ułożenie rur osłonowych pod ciągami pieszojezdnymi. -Wybudowanie 1 słupa oświetleniowego bez oprawy na potrzeby kamery: Słup anodowany naturalny bez szwu 6m wraz z tabliczką bezpiecznikową z możliwością rozbudowy o oprawę oświetleniową w przyszłości. Fundament słupa wraz z elementami złącznymi. -Montaż 1 kamery zewnętrznej oraz skrzynki hermetycznej przyłączeniowej na słupie. -Wykonanie dokumentacji / inwentaryzacji powykonawczej wraz niezbędnymi pomiarami wykonanej instalacji. -Standard kamery: Szybka kamera obrotowa kopułkowa PTZ IP zoom 10x, 720p, 30kl/s, IP66, HD, zgodna z monitoringiem miejskim w Suwałkach z uchwytem ściennym, mediakonwerterami światłowodowymi, zasilaczem 24VAC, skrzynią montażową RH-3 nasłupową hermetyczną, grzałką z termostatem oraz zasilaczem gwarantowanym. -Uruchomienie, próby i testy wykonanej instalacji. -Wykorzystanie koncepcji graficznej z załącznika jako ustalenie lokalizacji urządzeń. 3. Integralną część opisu zamówienia stanowi szkic rozmieszczenia urządzeń (załącznik nr 1), przedmiar robót (załącznik nr 2) oraz specyfikacje techniczne. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w projekcie. 5. Zamawiający nie dopuszcza na etapie przetargu dokonywania zmian w rozwiązaniach technicznych i materiałowych w stosunku do dokumentacji za wyjątkiem zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.31.43.10 - Układanie kabli 32.56.23.00 - Światłowodowe kable do przesyłu danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TELKOP s.c. Mieczysław Lutyński, Marcin Lutyński,, ul. Sejneńska 83, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41169,21

  • Oferta z najniższą ceną: 41169,21 / Oferta z najwyższą ceną: 70417,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.