Ogłoszenie z dnia 2015-06-24
Karlino: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie
Numer ogłoszenia: 92939 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117417, faks 094 3117417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do magazynu żywnościowego stołówki Szkoły Podstawowej w Karlinie, według wyszczególnienia zawartego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.21.11.00 - Świeże filety rybne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 -artykuły ogólnospożywcze, nabiał i przetwory, jaja.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- Sklep Wielobranżowy MARCINEK Marcin Polehoński, ul.Chopina 8 78-230 Karlino, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81098,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78910,92
Oferta z najniższą ceną: 78910,92 / Oferta z najwyższą ceną: 86806,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - makarony, kasze, przyprawy, mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALLFOOD Sp. z o.o., ul.Bowid 7, 75-209 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30225,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18872,64
Oferta z najniższą ceną: 18872,64 / Oferta z najwyższą ceną: 31001,53
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet nr 3 - pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"PIEKARNIA-CUKIERNIA BRAVO HONORATA GZYL, REMIGIUSZ GZYL SPÓŁKA JAWNA"
- Piekarnia - Cukiernia BRAVO Honorata Remigiusz GZYL Sp. J., Wrzosowo 59, 78-114 Wrzosowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32336,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16036,55
Oferta z najniższą ceną: 16036,55 / Oferta z najwyższą ceną: 33160,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - warzywa, owoce, ziemniaki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN POLEHOŃSKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- Sklep Wielobranżowy MARCINEK Marcin Polehoński, ul. Chopina 8, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115251,67
Oferta z najniższą ceną: 115251,67 / Oferta z najwyższą ceną: 130595,70
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5- mięso, drób, przetwory.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAULADRÓB Sp. Jawna, ul.Niedziałkowskiego 13, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60135,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53975,10
Oferta z najniższą ceną: 53975,10 / Oferta z najwyższą ceną: 56850,90
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - ryby świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
- Imperial Kołobrzeg A. łucza, Zb.Łuczka Spółka Jawna, ul.Albatrosa 11, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13775,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11602,50
Oferta z najniższą ceną: 11602,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13912,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ustawa z dnia 29.01.2004 r z późniejszymi zmianami PZP art.70 dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.