eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Warszawa: Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Numer ogłoszenia: 9294 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ: 1) Przychodnia Rejonowa Nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 1780 m 2 2) Przychodnia Rejonowa Nr 1B w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 2005 m 2 3) Przychodnia Rejonowa Nr 1C - Poradnia Rehabilitacyjna z komorą kriogeniczną w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 147 m 2 4) Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m 2 5) Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Warszawie przy ul. Żegańskiej 2 C, pow. ok. 140 m 2 6) Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m 2 7) Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m 2 8) Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok.700 m 2 Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 99.91.12.00 - 99.91.12.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę sprzątania trwającą co najmniej 8 m-cy w ramach jednego kontraktu o wartości min. 150 000 zł. brutto, polegającą na sprzątaniu obiektów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, według załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje, co najmniej: 2 szorowarkami jedno lub wielotarczowymi do szorowania podłóg przy użyciu wody, 8 profesjonalnymi odkurzaczami, 8 profesjonalnymi dwu-wiadrowymi wózkami do sprzątania (zestaw sprzątający). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością osób sprzątających tj.: - Przychodnia Rejonowa nr 1 budynek A : min. 2 osoby sprzątające w godz. 21:00-05:00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, - Przychodnia Rejonowa nr 1 budynek B : min. 3 osoby sprzątające w godz. 21:00-05:00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, min. 1 osobę sprzątającą w godz. 11:00 - 13:00 w każdy dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta) w związku z 24 godzinnymi dyżurami NPL pełnionymi w tej przychodni, - Przychodnia Rejonowa nr 1 budynek A i budynek B : min. 1 osobę sprzątającą w godzinach 07:00-15:00, codziennie w dni robocze - tzw. dyżur dzienny, min. 1 osobę sprzątającą w godzinach 13:00-21:00, codziennie w dni robocze - tzw. dyżur dzienny popołudniowy, w tym co dwa tygodnie dwu godzinne codzienne sprzątanie w Przychodni Rejonowej nr 1 budynek C, - Przychodnia Rejonowa nr 1 budynek C - Poradnia Rehabilitacyjna z kriokomorą ogólnoustrojową: min. 1 osobę sprzątającą w godz. 19:00-21:00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze - sprzątanie przez osobę przewidzianą do serwisu dziennego popołudniowego z PR nr 1A i PR nr 1B. - Przychodnia Rejonowa nr 2 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 18:00 - 22:00 - Przychodnia Rejonowa nr 3 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 18:00 - 20:00 - Przychodnia Rejonowa nr 4 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 19:00 - 21:00 - Przychodnia Rejonowa nr 5 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 19:00 - 22:00 - Przychodnia Rejonowa nr 6 min. 1 osobę sprzątającą codziennie w dni robocze w godz. 18:00 - 22:00 Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie zapisów znajdujących się w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana gwarantowana wielkość odszkodowania wynikająca z ww. dokumentów jest nie mniejszej niż 200 000 zł. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie przedstawionej w ofercie polisy lub na podstawie innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wielkości odszkodowania nie mniejszej niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wykaz środków, w którym zawarte jest oświadczenie-zobowiązanie do dostarczenia dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i użytku na terenie RP zaproponowanych i określonych w wykazie środków ( np. certyfikat CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych, wpis do rejestru produktów biobójczych, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, inne - odpowiednio do rodzaju środka) - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. - według załącznika nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 3. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 4. Wypełniony i podpisany wykaz - tabela dodatkowych godzin z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale - jeżeli dotyczy 5. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowe godziny pracy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana może dotyczyć następujących okoliczności: a) zmiany adresu Wykonawcy lub zmiany adresów dotyczących realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego; b) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy lub zmian technologicznych, nie wpływających na przedmiot zamówienia; c)zmiany osobowego składu personelu sprzątającego z przyczyn losowych bądź personalnych po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o planowanej zmianie i jej powodzie oraz po sporządzeniu nowego wykazu, o którym mowa w § 3 ust.2 umowy i dostarczeniu go do Zamawiającego; d) zmiany środków chemicznych za zgodą Zamawiającego w przypadku sytuacji, gdy personel Zamawiającego będzie uczulony na jeden z nich lub nastąpią okoliczności wymagające zastosowania innego środka, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) zmiana (czasowa lub stała) godzin pracy na wniosek zamawiającego na skutek uzasadnionych potrzeb wynikłych np. z powodu zawarcia nowych kontraktów; f) zmiana miejsca wykonywania dyżurów Nocnej Pomocy Lekarskiej ( przeniesienie do innej przychodni) na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. g) zmiana powierzchni sprzątania wynikająca z sytuacji niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia umowy. W przypadku zmiany powierzchni sprzątania wynagrodzenie będzie obliczane z zastosowaniem ceny za m2, wynikającej z podzielenia ryczałtu miesięcznego brutto (określonego w kosztorysie ofertowym, zał. nr 2 do umowy) przez metraż danej lokalizacji/przychodni. h) W razie zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość i stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej przed dniem wejścia w życie niniejszej ustawy umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa budynek A, III piętro, pokój 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 04-564 Warszawa budynek A, III piętro, pokój 301 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.