eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - koordynator projektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-23

Puck: Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - koordynator projektu
Numer ogłoszenia: 92995 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44955 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck, ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 058 6732737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn.E- szansa dla mieszkańców Gminy Puck zagrożonych wykluczeniem cyfrowym - koordynator projektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem w zakresie wykonywania zadań koordynatora projektu - 1 osoba. ZADANIA KOORDYNATORA PROJEKTU Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: nadzorowanie, koordynowanie, organizowanie i monitoring prawidłowej realizacji projektu, nadzorowanie prac wszystkich członków zespołu, nadzorowanie i koordynowanie ewaluacji i sprawozdawczości projektu zatwierdzanie propozycji przesunięć środków pomiędzy zadaniami i zmian do wniosku, nadzorowanie promocji projektu, nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, weryfikacja dokumentów źródłowych kontrola merytoryczna realizacji projektu, przygotowanie i weryfikacja wniosków o płatność oraz harmonogramu płatności pod względem merytorycznym, rozliczenie projektu pod względem merytorycznym, opisywanie merytoryczne faktur zgodnie z wytycznymi, merytoryczne sporządzenie harmonogramu płatności oraz sprawozdań kwartalnych raportów o finansowym postępie realizacji projektu, merytoryczna weryfikacja faktur dot. projektu. zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu przygotowanie ewentualnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie, dokumentach programowych, zebranie, przygotowanie i pomoc w wyborze ofert, przygotowanie projektów umów z Wykonawcami organizacja i nadzór nad przekazywaniem komputerów i dostawą szerokopasmowego Internetu, przygotowanie i zawarcie umów użyczenia sprzętu komputerowego nadzór nad rekrutacją beneficjentów Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy, tj. 31 miesięcy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europejskie Doradztwo Biznesowe, ul. Porębskiego 48/27, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.