eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzyceRemont i modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Niepodległości 4 - z dostosowaniem pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Pyrzyce: Remont i modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Niepodległości 4 - z dostosowaniem pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 92997 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie , Żabów 31, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5777-641; 5777-642, faks 0-91 5777-641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Niepodległości 4 - z dostosowaniem pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1)remont pomieszczenia higieniczno-sanitarnego - na parterze budynku, mający na celu przystosowanie pomieszczenia do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2)budowa podjazdu likwidującego bariery architektoniczne; 3)montaż drzwi pożarowych na każdej kondygnacji budynku - 10 szt.; 4)montaż okna dymowego; 5)utwardzenie terenu - utworzenie dojścia z kostki betonowej łączącego wejście do budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych - wg planu zagospodarowania terenu; 6)wymiana podłogi na trzech kondygnacjach budynku na panele odporne na wysokie temperatury; 7)wymiana nawierzchni schodów (z przedsionkiem) z wymianą poręczy przyschodowych na parterze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 2 niniejszej specyfikacji - wg zasady: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w SIWZ ofertę składającą się z: I.Wypełnionego formularza oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. II.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. III.Parafowanego wzoru umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. IV.Kosztorys ofertowy - wymagany podział kosztorysu na działy według robót (zawartych w części 1I pkt 1). V.Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu robotę o wartości minimum 100% ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykaz należy wypełnić (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. Wykaz winien zawierać szczegółowego zakresu robót, wartość robót datę i miejsce wykonania oraz dokumenty potwierdzające należytą realizację każdej z nich (np. referencje). 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykaz osób należy wypełnić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach, jakie są niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawianych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty wspólnie występujące. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibbą w Żabowie Żabów 31 74-200 Pyrzyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibbą w Żabowie Żabów 31 74-200 Pyrzyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlane finansowane w wysokości 50% ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.