To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93000 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Wierzbica: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502691-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbica, krajowy numer identyfikacyjny
11019799000000, ul.
ul. Włodawska
1,
22-150
Wierzbica, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
(82)5693266, faks
(82)5693222, e-mail
zdzislaw.gryczaniuk@ugwierzbica.pl
Adres strony internetowej (URL): https://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Bd.ZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wierzbica poprzez budowę dróg gminnych w msc. Wierzbica-Osiedle znajdujących się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841. Zakres rzeczowy robót obejmuje : 1. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Szkolna w m. Wierzbica-Osiedle na długości 535,73m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,50m z obustronnymi chodnikami przylegającymi do jezdni szerokości 2 x2,00m na długości 505,00m + 503,00m = 1008,00m, zatoki parkingowej na 34 miejsc postojowych w tym 5 miejsc dla niepełnosprawnych , zatoki autobusowej z peronem o długości 56m. Spadek jezdni daszkowy 2% , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , pogłębienie i renowacja rowu przydrożnego - 400,00mb. 1.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni w miejscu istniejącej podbudowy z płyt żelbetowych: 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1, 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm- istniejąca nawierzchnia z płyt żelbetowych . - jezdni w miejscu braku podbudowy : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1 , 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na zatokach parkingowych i zatoce autobusowej : 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 15 cm - stabilizacji piasku z cementem o wytrzymałości Rm-2.5 MPa., - na chodnikach : 6 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 2. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Długa w m. Wierzbica-Osiedle na długości 113,00m, nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , spadek jezdni daszkowy 2%, krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , obustronne pobocza gruntowe 2 x 0.75 m, pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego po obu stronach drogi z umocnieniem płytami ażurowymi 225, 00m2, 2.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1, 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , 3. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Zielona w m. Wierzbica-Osiedle na długości 205,00 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , chodnika przylegającego do jezdni szerokości 2,00m , po stronie południowej do skrzyżowania z ul. Szkolną na długości 200,50m , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego po stronie północnej na długości 200,00mb oraz umocnieniem płytami ażurowymi- 225,00 m2, spadek jezdni jednostronny 2% w kierunku północnym do skrzyżowania z ul. Szkolną , krawężniki betonowe 15x30 jednostronne po stronie chodnika , pobocze gruntowe 1 x 0.75 m w miejscu braku chodnika , przebudowę istniejącej studni chłonnej 1200mm wraz z przebudową istniejącego zamulonego włączenia z rury HDPE śr. 600mm . 3.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na chodnikach : 6 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 4. Wykonanie budowy drogi gminnej , ulica Świerkowa , dz. gruntu 609/33 w m. Wierzbica-Osiedle na długości 389,45 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,00m , chodnika przylegającego do jezdni szerokości 2,00m , po stronie południowej , wschodniej i północnej, na długości 366.20m , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi, spadek jezdni daszkowy 2%, pobocze gruntowe 2x 0.75 m za krawężnikiem , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego - 120,00mb. 4.1 Konstrukcja nawierzchni : - jezdni : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , - na chodnikach : 6 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcji 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , - na zjazdach 8 cm - nawierzchnia z betonowej kostki brukowe , 3 cm - podsypka cementowo - piaskowa w proporcjo 1:4 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm . 5. Wykonanie budowy dróg gminnych , ulica Świerkowa dz. gruntu nr 188 , ulica Wrzosowa dz. gruntu nr179 , ulica Lipowa dz. gruntu nr 175 w m. Wierzbica-Osiedle na długości 259,94 m , nawierzchnia jezdni o szerokości 5,50m , bez chodnika , spadek jezdni daszkowy 2%, krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , pobocze gruntowe 2x 0.75 m za krawężnikiem , pogłębienia i renowacji rowu przydrożnego - 150,00mb. 5.1 Konstrukcja nawierzchni jezdni : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku , 6. Wykonanie włączenia drogi gminnej ulica Długa w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 841 , długość włączenia 7,5m , nawierzchnia jezdnia 5,50m na długości 20,00m . Zakres robót obejmuje : ułożenie przepustu rurowego o średnicy 600mm z rur betonowych na podsypce z pospółki gr. 20cm pod warstwy konstrukcyjne włączenia , ułożenie nowoprojektowanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni odpowiadającej wymaganej nośności jak dla KR1 o łącznej grubości konstrukcyjnej 48 cm na gruntach zaliczonych do kategorii podłoża G3 , profilowanie i renowacja rowu przydrożnego na wlocie i wylocie przepustu z umocnieniem na długości 20,00m po każdej stronie , krawężniki betonowe 15x30 po obu stronach drogi , roboty porządkowe . 6.1 Konstrukcja nawierzchni jezdni : 4 cm - warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego AC11S, 50/70 dla ruchu KR-1, 4 cm - warstwa wiążąca z masy betonu asfaltowego AC11W, 50/70 dla ruchu KR-1 , 15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm , 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm , 10 cm warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego , 7 . Oznakowanie : oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych , wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych szt. 1 oraz pionowe znaki drogowe wg. projektu stałej organizacji ruchu na drogach gminnych oraz włączenia drogi wewnętrznej do drogi wojewódzkiej , dla zakresu określonego w przedmiocie zamówienia . Drogi ograniczają krawężniki 15x30x100cm, na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 na odcinkach , gdzie projektuje się chodniki. Chodniki ograniczają od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 a po przeciwnej stronie obrzeża betonowe 6x20 z oporem 10x20 z betonu C12/15. Zjazdy w obrębie chodnika ograniczają od jezdni zaniżone (3 cm) krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 oraz obrzeżami betonowymi 6x20 na połączeniu z chodnikiem i 8x30 na zakończeniu zjazdu. Zatokę parkingową i zatokę autobusową na połączeniu z jezdnią ograniczają krawężniki betonowe 15x30 "na płask" na ławie betonowej z oporem C12/15 po przeciwnej stronie zatok krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 z zachowaniem światła 12 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną , pozwoleniami na budowę oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust.5 PZP). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiORB pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w STWiORB. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1358115.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2100000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.