eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlane w Miejskiej Przychodni Lecznicza -ilość zadań 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Łódź: Roboty budowlane w Miejskiej Przychodni Lecznicza -ilość zadań 3
Numer ogłoszenia: 93009 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Lecznicza" , ul. Lecznicza 6, 93-173 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2565100, faks 0-42 2565182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mplecznicza.lekarz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Miejskiej Przychodni Lecznicza -ilość zadań 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Wyposażenie dróg ewakuacyjnych w oświetlenie ewakuacyjne Zadanie 2 - Demontaż boazerii Zadanie 3 - Montaż okablowania do systemu sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : Zadanie 1 - 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych 00/100). Zadanie 2 - 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych . Zadanie 3 - 3 000,00 zł ( słownie trzy tysiące złotych Razem 6 000,00 zł (słownie : sześć tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz . U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ, 3) Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy Wypełniony i podpisany formularz ceny ofertowej stanowiący załącznik nr 1 ze wskazaniem dla którego zadania Wykonawca składa ofertę. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1 , 1.2 i 1.3. dla zadania na które składają ofertę. Wypełnione i podpisane (oświadczenie wykonawcy) o spełnieniu warunków z art.22 Prawa Zamówień Publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie (oświadczenie wykonawcy), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oferta winna być podpisana przez uprawnionego ych przedstawicie-la przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wystawione przez osobę y uprawnioną e występującą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonymi do oferty dokumentami rejestrowymi ,zawierające rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik jest upoważniony z uwzględnieniem wymagań określonych w SIWZ. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub odpisu notarialnego. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością) - załącznik nr 4. 10. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w przypadku, gdy wskazana powyżej osoba to osoba, którą Wykonawca będzie dysponował, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 11. Oświadczenie o ustanowieniu kierownika budowy w zakresie robót budowlanych- - załącznik nr 5 12. Oświadczenie kierownika budowy w zakresie prac elektrycznych - załącznik nr 5a 13. Oświadczenie Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej - załącznik nr 6 14. Dowód uiszczenia wadium dla danej części zamówienia oraz inne dokumenty określone w SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mplecznicza.lekarz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Lecznicza ul. Lecznicza 6 , 93-173 Łódź pok. 108 w godz. 09:00 do 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejska Przchodnia Lecznicza Sekretariat pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.