eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Katowice: Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 9300 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 517234 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) świadczenie usług związanych z kompleksowym sprzątaniem w obiektach przy al. Korfantego 35 w Katowicach na terenach zewnętrznych i wewnętrznych. Wykaz terenów objętych obowiązkiem utrzymania czystości wraz z opisem powierzchni podlegających sprzątaniu stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty sprzętu, materiałów, odzieży ochronnej, środków czystości i higienicznych, piasku do posypywania oblodzonych nawierzchni, bieżącego wywozu śmieci i liści itp. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie tak zorganizować przebieg prac, aby nie zakłócać toku funkcjonowania obiektów. W okresie wykonywania usług objętym niniejszym postępowaniem w pomieszczeniach kompleksu Spodek oraz na zewnątrz obiektu mogą być prowadzone prace remontowe i modernizacyjne. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania powierzonych zadań: - na terenie hali głównej, lodowiska, sali gimnastycznej, siłowni i basenu - od poniedziałku do niedzieli - na terenie dyrekcji MOSIR - od poniedziałku do piątku - na terenach zewnętrznych - wg potrzeb O ilości pracowników decyduje Wykonawca. Ilość osób sprzątających musi zapewnić prawidłowe utrzymanie stanu czystości danego obiektu. Kontrola stanu czystości hali z lodowiskiem, salą gimnastyczna i terenami zewnętrznymi, basenu, dyrekcji MOSiR odbywać się będzie codziennie przez wyznaczonych do tego pracowników Zamawiającego. Użyte środki i materiały muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami (do okazania na żądanie Zamawiającego), być dobrej jakości i nieszkodliwe dla środowiska jak i przedmiotu zamówienia podlegającego czyszczeniu. Środki te muszą zostać dopuszczone do obrotu, muszą być odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni oraz muszą być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i weryfikacji stosowanych środków. Wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usługi z należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i ppoż i ponosić będzie pełną odpowiedzialność za uchybienia stwierdzone podczas kontroli związanych z wykonywanymi usługami. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać jednolitą odzież z widoczną nazwą firmy oraz identyfikatory imienne. Zakres wykonywanej usługi określony został w załączniku do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agro-Service Piotr Kulak, ul. Twarda 16A, 40-761 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295776,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 316440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 316440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 316440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.