Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Wąbrzeźno: dostawa oleju opałowego Ekoterm Plus na sezon grzewczy 2008/2009
Numer ogłoszenia: 93020 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, fax 056 6881704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego Ekoterm Plus na sezon grzewczy 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opalowego Ekoterm Plus w ilości 35.000 l na sezon grzewczy 2008/2009.Dostarczony olej opałowy posiadał będzie właściwości: 1)wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, 2) lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni C max. 6,00 mm2/s, 3) Temperatura płynięcia max. - 20 stopni C, 4) temperatura zapłonu min. 56 stopni C, 5) zawartość siarki max 0,20 % (m/m), 6) zawartość wody max. 200 mg/kg, 7) gęstość w temp. 15 stopni C max. 860 kg/m3, 8) Barwa czerwona. Dostawa oleju dokonywana bedzie partiami w miejsca wskazane przez zamawiającego położone na terenie gminy Wąbrzeźno.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 11.00.00.00 - Ropa naftowa, gaz ziemny, olej i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 2)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony oddzielnie przez każdego wykonawcę); 4)decyzję właściwego organu przyznającą koncesję na obrót paliwami ciekłymi (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony oddzielnie przez każdego wykonawcę); 5)Oświadczenia, które należy załączyć do oferty: -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia, należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój nr 106..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, I piętro pokój 101-102 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- "Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Powiatu Wąbrzeskiego"
- Budowa budynku wielorodzinnego 24-lokalowego przy ul. Bp. J.Dantyszka 12 w Wąbrzeźnie pod wynajem z możliwością dojścia do własności.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070249C w Jaworzu w ramach zadania "Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jaworzu"
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MIASTA PIONKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WÓLKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- urządzenia komputerowe.
- zakup energii elektrycznej.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.