To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Brzeg: Przebudowa dróg gminnych w obrębie osiedla mieszkaniowego Westerplatte w Brzegu (ul. Boh. Westerplatte, Skłodowskiej, Sucharskiego, Gen.Grota Roweckiego, Gaj, Ptasia) - Etap II Przebudowa ul. Sucharskiego
Numer ogłoszenia: 93021 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66319 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w obrębie osiedla mieszkaniowego Westerplatte w Brzegu (ul. Boh. Westerplatte, Skłodowskiej, Sucharskiego, Gen.Grota Roweckiego, Gaj, Ptasia) - Etap II Przebudowa ul. Sucharskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Rodzaj robót: drogowe, kanalizacyjne, rozbiórkowe. Przedmiotem zamówienia jest projekt przebudowy ul. Sucharskiego wraz z chodnikami wzdłuż ciągu handlowego, stanowiących wyodrębnione zadanie w ramach planowanej przebudowy ulic na os. Westerplatte w Brzegu. Zadanie jest II etapem przebudowy ulic Skłodowskiej - Sucharskiego. Przebudowa obejmuje branżę drogową z elementami zieleni, sanitarną - przebudowa kanalizacji deszczowej oraz organizację ruchu. Powierzchnia przebudowanych nawierzchni drogowych wynosi ogółem 1266 m2, w tym: - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej typu ATENA - 464 m2 - nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej typu ATENA - 176 m2 - nawierzchnia wyjazdów z kostki brukowej betonowej typu ATENA - 148 m2 - nawierzchnia chodników wzmocnionych z kostki brukowej betonowej typu ATENA - 340 m2 - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej typu ATENA - 138 m2 Powierzchnia projektowanej zieleni wynosi 10 m2. Lokalizacja budowy: Brzeg ul. Sucharskiego, działki nr:25/5,37/1,38/1,39/1m39/2,39/3,39/4,552/1 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania odcinka ul. Sucharskiego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 2) wykonania chodników i parkingów z kostki brukowej betonowej, 3) wykonania kanalizacji deszczowej, 4) wykonania zieleńców. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust.2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi i przedmiarami robót, stanowiącymi integralną część niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi i przedmiarami robót, stanowiącymi integralną część wzoru umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty budowlano-wykonawcze na wykonanie przedmiotu zamówienia w dniu podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie protokółu zdawczo -odbiorczego, podpisanego przez strony umowy. W przypadku opóźnienia w przekazaniu obiektu w stosunku do terminu określonego powyżej, termin wykonania robót ulega przedłużeniu o ilość dni odpowiadających ilości dni opóźnienia. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Z chwilą przejęcia protokolarnie placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten teren. Całość robót, będących przedmiotem wzoru umowy Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować zaplecze budowy wraz z przyłączeniem mediów na własny koszt na terenie udostępnionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się doręczyć Zamawiającemu sporządzony przez kierownika budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa na terenie budowy dla pracowników i osób postronnych zgodnie z przepisami bhp i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie procesu budowlanego odpadami w sposób określony w ustawie z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu kopii stosownych umów na wywóz i składowanie gruzu i innych odpadów budowlanych oraz odpadów komunalnych z terenu budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązuje się do: a) prowadzenia prac przy funkcjonującej infrastrukturze miejskiej (ulice, chodniki) przy pełnym obciążeniu ruchem pojazdów i pieszych, b) właściwego zabezpieczenia terenów przyległych przed uciążliwością prac budowlanych, c) umożliwienia dostępu na sąsiadujące z terenem budowy posesje służbom technicznym, służbom oczyszczania miasta, straży pożarnej, pogotowiu ratunkowemu oraz innym służbom miejskim. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia terenu prac z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi pracami. Roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszej umowy wykonywane będą zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi, przedmiarami robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca oświadcza, że znane mu są wszelkie okoliczności - uwarunkowania faktyczne i prawne związane z przedmiotem umowy, w szczególności zaś oświadcza, że zbadał teren budowy i jego otoczenie oraz zapoznał się z dostępną dokumentacją urządzeń podziemnych i ich lokalizacją na planach, a także uzyskał wszelkie niezbędne informacje tak, aby miał pełną wiedzę o warunkach hydrologicznych, klimatycznych, geologicznych i geotechnicznych na terenie i w otoczeniu terenu budowy. Jakiekolwiek zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące terenu budowy zgłoszone po zawarciu niniejszej umowy nie mogą być podstawą do dochodzenia roszczeń od Zamawiającego oraz żądania przez Wykonawcę przesunięcia terminu wykonania robót. W związku z powyższym Wykonawca oświadcza, że nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające lub utrudniające mu terminowe, prawidłowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązuje się do informowania na piśmie Inspektora Nadzoru z wyprzedzeniem 3 dni roboczych o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz o terminie zakończenia robót zanikających. Zgłoszenie nastąpi także w formie wpisu do dziennika budowy. Jeżeli Wykonawca nie poinformował w powyższy sposób o tych faktach Inspektora Nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania tych robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru. Odbiór robót stanowiących przedmiot wzoru umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez strony umowy. Strony zgodnie ustalają, że przedmiotem odbioru będzie całość robót będących przedmiotem umowy, nie dopuszcza się odbiorów częściowych. W dniu podpisania protokółu końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu: a) jeden komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji robót, b) geodezyjny pomiar powykonawczy wybudowanego uzbrojenia podziemnego Jeżeli w toku czynności odbioru robót zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady nadają się do usunięcia - Zamawiający może określić rodzaj wad i wyznaczyć możliwy technologicznie termin ich usunięcia lub żądać obniżenia wynagrodzenia w odpowiednim stosunku, b) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia to : - jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, może żądać odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, - jeżeli uniemożliwiają one użytkowanie przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, może odstąpić od umowy, Z czynności odbioru końcowego robót będzie spisany protokół zawierający wszystkie ustalenia dokonane w trakcie odbioru. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usuniecie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu, niezależnie od prawa do naliczenia kar umownych, służy prawo do powierzenia bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego i zakres wynikający z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki: a) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia, b) zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony z winy, której dokonano odstąpienia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160099.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Brukarstwo, Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK sp. j., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 160099.80
- Oferta z najniższą ceną: 160099.80 oferta z najwyższą ceną: 269546.49
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.