To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93025 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Nadarzyn: Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Część nr 3 - Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 - Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61744-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, krajowy numer identyfikacyjny
1326919500000, ul.
ul. Mszczonowska
24,
05830
Nadarzyn, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 298 185, faks
227 298 175, e-mail
inwestycje@nadarzyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nadarzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Część nr 3 - Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 - Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec, Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie, Część nr 3 - Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Część nr 4 - Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec,Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności:1)Przebudowę drogi polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego oraz zjazdów indywidualnych na ul. Górnej w Ruścu - o długości ok. 1228 mb,2) wykonanie krawężnika, ciągu pieszo-rowerowego z kostki brukowej oraz zjazdów do posesji,3)wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci ścieku podchodnikowego z rur PCV 4)odtworzenie istniejących zjazdów 5)wycinka drzew, 6)oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, 7)wykonanie odwodnienia zgodnie z dokumentacją, 8)wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 9)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, 10)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 11)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 12)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 13)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 14)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 15)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 2 - Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)budowę chodnika w ul. Przejazdowej i Turystycznej wraz z poszerzeniem jezdni - o długości ok. 780 mb, 2)wykonanie odwodnienia, 3)wykonanie elementów stałej organizacji ruchu 4)wykonanie poszerzeń pasa jezdni, 5)wprowadzenie stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 6)wycinka drzew wraz z nasadzeniami, zgodnie z Decyzją Nr 104/2017 z dnia 3.03.2017r Starosty Pruszkowskiego. 7)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, 8)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 9)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 10)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 11)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 12)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 13)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 14)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 3 - Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)wykonanie nakładki bitumicznej na odcinku ok. 265 mb, zjazdów z kostki betonowej, wykonanie odwodnienia oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, 2)wprowadzenie stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 3)przebudowa skrzyżowania z droga powiatową zgodnie z warunkami Zarządu Powiatu Pruszkowskiego 4)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 5)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 6)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 7)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 8)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 9)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 10)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 11)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. Część nr 4 - Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją określoną w ust.4 (zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ), w szczególności: 1)wykonanie nawierzchni jezdni oraz pasa postojowego z kostki betonowej na odcinku ok. 550 mb, zjazdów z kostki betonowej, wykonanie odwodnienia oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ 2)przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową zgodnie z warunkami określonymi w opinii Zarządu Powiatu Pruszkowskiego 3)wykonanie odprowadzenia wód opadowych do gruntu zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym 4)wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu - zgodnie z projektem, 5)wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej - 2 kpl., 6)zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy z doprowadzeniem na swój koszt wody i oświetlenia oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 7)sporządzenie wraz z zatwierdzeniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 8)tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót zgodnie z wykonanym i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy, 9)uzyskanie protokołu odbioru pasa drogi powiatowej po przebudowie skrzyżowania od Zarządcy drogi powiatowej 10)wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 11)badania materiałów, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego odbioru robót, 12)odbudowy nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania wbudowania części materiału z wykopu zawierającego znaczące ilości tłucznia na drogach gruntowych w miejscowości w której wykonywane są roboty -dotyczy Części nr 3 i 4. 3. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji - prace branży drogowej obejmujące roboty ziemne, roboty przygotowawcze, podbudowy, układanie nawierzchni jezdni, elementów ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża). Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji zamówienia złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności lub zanonimizowanych umów o pracę (bez ujawniania danych osobowych) lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS czy też w postaci zaanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku stwierdzenia nie zatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia lub innych wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie takich osób. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do SIWZ: Część nr 1 Budowa chodnika ul. Górna Rusiec a) Projekt wykonawczy, b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) Przedmiar robót, Część nr 2 Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie a) Projekt budowlano-wykonawczy, b) Projekt stałej organizacji ruchu, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) inwentaryzacja zieleni, e) Przedmiar robót. Część nr 3 Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów a) Projekt budowlany, b) warunki Zarządu Powiatu Pruszkowskiego w zakresie przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową c) Docelowa organizacja ruchu, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, e) Przedmiar robót, Część nr 4 Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie a) Projekt budowlany, b) pozwolenie wodno-prawne c) warunki przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową wydane przez Zarząd Powiatu Pruszkowskiego d) Docelowa organizacja ruchu, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, f) Przedmiar robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część nr 1 - Budowa chodnika ul. Górna Rusiec |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT471867.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 424102.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr 2 Budowa chodnika ul. Przejazdowa, Turystyczna do Warszawskiej w Nadarzynie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT545424.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 367287,07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część nr 3 - Budowa nakładki bitumicznej ul. Wiejska Młochów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT255928.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część nr 4 - Przebudowa ulicy Słonecznej w Młochowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT609059.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 663360.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Zapewnienie nadzoru ratowniczo-instruktorskiego na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce GOS w Nadarzynie
- Przebudowa dróg w zakresie budowy oświetlenia ulicznego
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.