eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokAZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-26

Białystok: AZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 93028 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34476 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy następujące części: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 3 - nośniki danych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 2.Złożona oferta musi zawierać całość przedmiotu zamówienia opisanego w poszczególnych częściach. Nieuwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu określonego w poszczególnych częściach skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentów towarowych będących przedmiotem postępowania wymienionych w załącznikach Nr 2 do SIWZ dla każdej części postępowania. 4.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowymi materiałami, do wytworzenia których zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały. 5.Wymagane jest aby termin przydatności do użycia był nie krótszy niż 1 rok od daty dostarczenia (tonery i atramenty) oraz udzielona gwarancja obejmowała okres minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia (dotyczy asortymentu ze wszystkich części). 6.Na opakowaniach tonerów/atramentów powinny być umieszczone wszystkie typy urządzeń, z którymi tonery/atramenty są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 7.Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z atramentem lub tonerem. 8.Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku. 9.Zamawiający będzie wymagał, aby koszty ewentualnych napraw sprzętu, wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, pokrył Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub atramentu. 10.Podane w Części Nr 3 (załącznik Nr 2 do SIWZ - część Nr 3) nazwy firmowe określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i standardy zamawianych materiałów. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca dołączy do oferty po 1 szt. oferowanych materiałów z części Nr 3, dotyczy poz. 1 - 14. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. 11.Zamawiający przy współpracy z użytkownikami i ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych asortymentów towarowych oraz zdecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru nierównoważnego spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 12.W przypadku zaoferowania tonerów i atramentów równoważnych (część 1 i 2) Wykonawca wskaże w FORMULARZU CENOWYM nazwę i symbol oferowanego produktu, jego wydajność oraz załączy certyfikaty jakości zgodne z normą ISO 9001:2008 oraz ISO 14 001:2005 lub inna równoważną a także certyfikaty wydajności zgodne z normą ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 24712:2007 lub inną równoważną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych (wg załącznika Nr 8 do SIWZ), wraz z opisem każdego materiału równoważnego (Nr części i pozycji, nazwa i symbol materiału równoważnego, producent, (wydajność/pojemność/gramatura), z którego będzie wynikało, że zaoferowane przez niego materiały są równoważne z opisem przedmiotu dostaw podanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że oferowane materiały równoważne spełniają co najmniej wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe jak asortymenty towarowe określone w załącznikach Nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.46.00 - Pamięć flash .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1.Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinoodporności. 2.Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym. 3.Wyższa jakość kształcenia kluczem do rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku. 4.Studiuję, badam,komercjalizuję - program wsparcia doktorantów UMB. 5.Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych....

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BAWI Spółka Akcyjna, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252994,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244916,25

  • Oferta z najniższą ceną: 244916,25 / Oferta z najwyższą ceną: 301071,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368355,55

  • Oferta z najniższą ceną: 368355,55 / Oferta z najwyższą ceną: 387019,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część Nr 3 - nośniki danych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Sp. j., ul. I Armii Wojska Polskiego 2 A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36755,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33242,16

  • Oferta z najniższą ceną: 33242,16 / Oferta z najwyższą ceną: 39401,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.