Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Międzyrzec Podlaski: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski.
Numer ogłoszenia: 93031 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66767 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 371 69 30, faks 83 371 69 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Od bierności do aktywności klientów pomocy społecznej poprzez pracę socjalną w Gminie Międzyrzec Podlaski w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2013 roku. Usługi szkolenia podzielono na trzy części: Część 1. Przedmiot zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych Warsztaty w zakresie: - trening kompetencji i umiejętności społecznych; wsparcie psychologiczne, - kształtowania wizerunku, - edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego, - umiejętności poruszania się na rynku pracy, zajęcia z doradcą zawodowym. Zakres zamówienia: 1. Termin szkolenia: maj - czerwiec 2013 r. 2. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż 3. Czas szkolenia: zajęcia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00 4. Forma zajęć: - trening kompetencji i umiejętności społecznych: minimum 8 godz. szkoleniowych (po 45 minut) w grupie x 2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych - wsparcie psychologiczne: min. 4 godz. szkoleniowe zajęć grupowych x 2 grupy = 8 godz. szkoleniowych oraz min. 1 godz. szkoleniowa konsultacji indywidualnych na osobę x 28 osób = 28 godz. szkoleniowych - razem 36 godz. szkoleniowych - warsztaty kształtowania wizerunku: min.8 godz. szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób - razem 16 godz. szkoleniowych - warsztaty edukacji finansowej w zakresie budżetu i prowadzenia gospodarstwa domowego: - min.8 godz. szk. w grupie x 2 grupy po 14 osób = 16 godz. szkoleniowych - warsztaty z zakresu umiejętności poruszania się na rynku pracy: zajęcia grupowe - min. 4 godz. szk. x 2 grupy po 14 osób = 8 godz. szk. oraz konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - min.1 godz. szk. na osobę x 28 osób = 28 godz. szk. Razem 36 godz. szkoleniowych 5. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy - dania każdego dnia powinny być inne) 6. Liczba uczestników warsztatów: 28 osób (beneficjenci projektu) 7. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) 8. Przygotowanie raportu ewaluacyjnego szkoleń (opracowanie po stronie wykonawcy) 9. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, arkusze zajęć, raport z hospitacji zajęć szkoleniowych, lista odbioru materiałów szkoleniowych, lista odbioru posiłków, imienne pokwitowanie zwrotu kosztów dojazdu 10. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW 11. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) Część 2. Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B, C oraz C+E Zakres zamówienia: 1. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B - dla 9 osób 2. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C - dla 4 osób 3. Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C+E - dla 1 osoby 4. Wykłady część teoretyczna i praktyczna nauka jazdy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U.2005.217.1834 z późn zmian.) 5. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe (podręczniki i płyty CD) teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) 6. Badanie lekarskie i badania psychotechniczne (w przypadku kursu prawa jazdy C i C+E) 7. Przeprowadzenie egzaminu teoretycznego wewnętrznego 8. Opłacenie pierwszego państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestników kursu 9. Termin realizacji: maj - sierpień w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku 10. Miejsce realizacji kursu: Międzyrzec Podlaski. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż 11. Organizator kursu zapewnia: sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia praktycznego 12. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 3. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe. Zakres zamówienia: 1. Kurs zawodowy Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - dla 9 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min.) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski 2. Kurs zawodowy Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - dla 5 osób w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30 km od Międzyrzeca Podlaskiego. 3. Kurs zawodowy Kosmetyczka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Międzyrzec Podlaski lub dojazd do 30km od Międzyrzeca Podlaskiego 4. Termin szkolenia czerwiec - sierpień 2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku 5. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW 6. Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 30 km) 7. Badania lekarskie (tylko wymagane dla poszczególnych kursów) 8. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy- dania każdego dnia powinny być inne) 9. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) 10. Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu 11. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.po.z. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się także do: 1. Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 2. Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z ww. harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń. 3. Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. 4. Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia. 5. Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 6. Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego. 7. Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń 8. Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga) dla prowadzących zajęcia szkoleniowe. 9. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia. 10. Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika. 11. Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego. 12. Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, 13. Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy. 14. Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 15. Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy 80.31.23.20 - 80.31.23.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiot zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU ACORD Jowita Władyczuk, ul. Zygmunta Starego 12/48, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20805,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9812,00
Oferta z najniższą ceną: 9812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiot zamówienia: Kurs prawa jazdy kategorii B, C oraz C+E.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Szkolenia Kierowców AUTO-MISTRZ Małek Joanna, ul. Lubelska 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28870,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21000,00
Oferta z najniższą ceną: 21000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26335,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa Finansowego Urszula Bancerz, ul. Ojców Pijarów 5, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45628,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19950,00
Oferta z najniższą ceną: 19950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31440,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy księgowości z elementami kadrowo - płacowymi z ECDL (Moduł B4)"
- "Zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe uczniów" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy""
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu "Mój start w życie zawodowe 2024-2025"
- "Przeprow. usł. szkoleniowej w zakresie podn. kompetencji i kwalifikacji zawod. 70 ucz. i 2 nauczycieli przedm. zawodowych z ZST z Kolbuszowej oraz 45 ucz. z ZSAE w Weryni w r-u szkolnym 2024/2025".
- "Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mysłowicach, uczestniczących w projekcie pn. " Edukacja - transformacja""
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.