Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-23
Kraków: Dostawa akcesoriów do systemów monitorowania, diagnostyki
i terapii, elektrod igłowych koncentrycznych, płytek, poprzeczek oraz śrub do rekonstrukcji mostka
Numer ogłoszenia: 93032 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do systemów monitorowania, diagnostyki i terapii, elektrod igłowych koncentrycznych, płytek, poprzeczek oraz śrub do rekonstrukcji mostka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów do systemów monitorowania, diagnostyki i terapii, elektrod igłowych koncentrycznych, płytek, poprzeczek oraz śrub do rekonstrukcji mostka. Szacunkowa wartość całego zamówienia powyżej 450 000 pln netto a poniżej 600 000 pln netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5, 33.19.50.00-3, 33.19.50.00-3, 33.69.60.00-5, 33.15.70.00-5, 33.12.41.30-5, 33.16.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu medycznego w języku polskim lub angielskim. 2) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 sztuka z każdego oferowanego asortymentu - dotyczy pakietu I. 3) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki zaoferowanego produktu w ilości 1 sztuki oraz po min. 10 sztuk asortymentu z pozycji nr 5 oraz nr 23 (załącznik nr 3 do SIWZ), w celu potwierdzenia przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu - w zakresie funkcjonalnym i adekwatności wskazań mierzonych parametrów - dotyczy pakietu II. 4) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki zaoferowanego produktu w ilości 1 sztuki oraz po min. 10 sztuk adapterów z pozycji nr 18 (załącznik nr do SIWZ), w celu potwierdzenia przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu - w zakresie funkcjonalnym i adekwatności wskazań mierzonych parametrów - dotyczy pakietu III. 5) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbki zaoferowanego produktu w ilości min. 5 sztuki z każdego rodzaju, w celu potwierdzenia przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu - w zakresie funkcjonalnym i kompatybilności z posiadanym beztubusowym wstrzykiwaczem - dotyczy pakietu IV. 6) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 sztuka z każdego oferowanego asortymentu - dotyczy pakietu V. 7) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 10 sztuk z każdego oferowanego asortymentu - dotyczy pakietu VI.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, ceny i terminów, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, f. potrzeba zmiany wynika z konieczności usunięcia wad oświadczenia woli, g. potrzeba zmiany wynika z wprowadzonych przez Wykonawcę rabatów lub innych obniżek cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Szpital Specjalistyczny im Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, Kancelaria dziennika podawczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do stabilizacji mostka po zabiegach torakochirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do stabilizacji mostka po zabiegach torakochirurgicznych. Szacunkowa wartość pakietu 1 powyżej 7000 pln netto a poniżej 13000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie (akcesoria) do posiadanych przez Zamawiającego systemów monitorowania produkcji Spacelabs.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie (akcesoria) do posiadanych przez Zamawiającego systemów monitorowania produkcji Spacelabs. Szacunkowa wartość pakietu 2 powyżej 150000 pln netto a poniżej 230000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie (akcesoria) do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń produkcji Philips.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie (akcesoria) do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń produkcji Philips. Szacunkowa wartość pakietu 3 powyżej 150000 pln netto a poniżej 230000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elementy eksploatacyjne do posiadanego przez Zamawiającego beztubusowego wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy eksploatacyjne do posiadanego przez Zamawiającego beztubusowego wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D. Szacunkowa wartość pakietu 4 powyżej 70000 pln netto a poniżej 130000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do posiadanego przez Zamawiającego systemu ZAN 600.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do posiadanego przez Zamawiającego systemu ZAN 600. Szacunkowa wartość pakietu 5 powyżej 13000 pln netto a poniżej 19000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody igłowe koncentryczne do posiadanego przez Zamawiającego aparatu EMG MYOQUICK 1800ME.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody igłowe koncentryczne do posiadanego przez Zamawiającego aparatu EMG MYOQUICK 1800ME. Szacunkowa wartość pakietu 6 powyżej 12000 pln netto a poniżej 18000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płytki i poprzeczki do rekonstrukcji lejkowatej klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki i poprzeczki do rekonstrukcji lejkowatej klatki piersiowej. Szacunkowa wartość pakietu 7 powyżej 9000 pln netto a poniżej 15000 pln netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Paramerty techniczne - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych LigaSure dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.