Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Łaziska: ODBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ KOPANINA - KALISZAŃSKA NR 108148 L NA ODCINKU DŁUGOŚCI 2000 MB W TECHNOLOGII MAS BITUMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 93032 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska , Łaziska 76, 24-335 Łaziska, woj. lubelskie, tel. 8289003 w. 37, faks 081 8289036.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.lubelskie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.lublin.pl/laziska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ KOPANINA - KALISZAŃSKA NR 108148 L NA ODCINKU DŁUGOŚCI 2000 MB W TECHNOLOGII MAS BITUMICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ODBUDOWY NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ KOPANINA - KALISZAŃSKA NR 108148 L NA ODCINKU DŁUGOŚCI 2000 MB W TECHNOLOGII MAS BITUMICZNYCH..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od oferentów złożenia wadium w kwocie 2000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warrunków nastąpi wg formułyspełnia - nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, 2) dowód wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. 6) Kosztorys ofertowy / formularz cenowy ( wzór - Zał. Nr 3); 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dwie wykonane inwestycje o wartości min 200 000,00 zł); 8) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia z załączonymi uprawnieniami (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do kierowania budowy i robót w zakresie dróg z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (co najmniej jeden samochód samowyładowczy, układarka nawierzchni, walec wibracyjny), 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11) Załącznik nr 6 - informacja o podwykonawcach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/laziska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w siedzibie zamawiającego pok.10,
- za pośrednictwem poczty,
- na stronie internetowej : http://www.bip.lublin.pl/laziska/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą ofertę należy złożyć, przesłać pocztą w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Łaziska, Łaziska 76, 24-335 Łaziska w pokoju Nr 19 do dnia 28 kwietnia 2009 r. do godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczekarków, dz. ew. 341 na odcinku od km 0+000 do km 0+240
- "Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew"
- Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
- Przebudowa ul. Władysława Warneńczyka w Świerklanach - Etap I ( od km 0+000 do km 0+245,16 ).
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.