Ogłoszenie z dnia 2016-06-20
Poznań: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 93033 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowym przy ulicy Piekary 17 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca obowiązany jest do kompleksowego i stałego utrzymania czystości w całym budynku biurowym przy ul. Piekary 17 w Poznaniu. Obiekt jest własnością Województwa Wielkopolskiego w administrowaniu przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu. Codziennie: We wszystkich pomieszczeniach biurowych, korytarzach klatkach schodowych i WC: zamiatanie i mycie posadzek z PCV. Zamiatanie i mycie posadzek z płytek granitowo - gresowych matowych i szkliwionych. Odkurzanie wykładzin dywanowych. Zamiatanie i konserwacja posadzek z paneli podłogowych. Odkurzanie biurek, szaf, stołów, krzeseł, foteli i innych mebli biurowych, parapetów / wycieranie na wilgotno /, telefonów, urządzeń komputerowych, telefaksowych, kserokopiarek, itp. Wynoszenie do pojemników do tego przeznaczonych nieczystości stałych. Mycie przyborów i urządzeń toaletowych w pomieszczeniach WC i szafkach korytarzowych oraz popielniczek i koszy na śmieci. Usuwanie pajęczyn z ścian i sufitów. Uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w płynie, oraz ręczników higienicznych, powyższe środki higieniczne dostarcza Zamawiający. Sprawdzanie zamknięcia okien i drzwi oraz odłączenia urządzeń od zasilania elektrycznego. W tym dyżur jednoosobowy w godzinach pracy Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych do utrzymania na bieżąco czystości pomieszczeń znajdujących się w obiekcie sprzątanym. Raz w miesiącu: Mycie ścian korytarzy i klatki schodowej, szaf korytarzowych, drzwi wejściowych do pomieszczeń oraz przeszklonych na korytarzach, balustrad i poręczy klatek schodowych i itp. Raz na kwartał: Czyszczenie z konserwacją akrylową oraz polerowanie posadzek z PCV i granitowo - gresowych sposobem maszynowym z zabezpieczeniem antypoślizgowym. Czyszczenie za pomocą maszyn typu -kombajn- wykładzin dywanowych i obić tapicerskich. Konserwację mebli biurowych. Podejmowanie prac interwencyjnych w zakresie sprzątania zgłoszonych przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie, faksem lub pisemnie. Rzeczywista powierzchnia sprzątania na dzień 14 kwietnia 2016 r wynosi: Razem: 30,86+232,44+229,11+230,97+455,09+193,71+114,01+2,80 = 1488,99 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Połysk II sp. z o. o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179485,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197487,57
Oferta z najniższą ceną: 197487,57 / Oferta z najwyższą ceną: 260102,13
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną ustalenia wartości przedmiotu zamówienia publicznego na wykonanie usługi sprzątania biur - usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, o charakterze priorytetowym, powtarzających się okresowo i wartości zamówienia mniejszych niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.