Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-23
Bełchatów: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych
w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych
dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia
pacjentów Szpitala w Bełchatowie
Numer ogłoszenia: 93034 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w ramach realizacji zadania pn. Rozwój systemów informatycznych dla potrzeb podniesienia efektywności diagnozy i leczenia pacjentów Szpitala w Bełchatowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (Pakiety nr 1-4) i obejmuje: Pakiet nr 1 - Zakup i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego Pakiet nr 2 - Doposażenie systemu informatycznego w Zakładzie diagnostyki obrazowej Pakiet nr 3 - Rozbudowa posiadanego oprogramowania Infomedica o moduł do ewidencji czasu pracy (grafiki) Pakiet nr 4 - Wdrożenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kodów i nazw według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) znajduje się w Rozdziale XVIII SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 64.21.42.00-1, 64.21.50.00-6, 48.32.90.00-0, 48.78.00.00-9, 48.81.40.00-7, 72.26.30.00-0, 72.26.80.00-1, 33.11.12.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 1 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 2 co najmniej dwa zamówienia na wyposażenie w elementy systemu informatycznego dla Zakładu diagnostyki obrazowej; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 3 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania do ewidencji czasu pracy; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 4 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej; na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w zakresie Pakietu nr 1 i 2 - Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań, W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ, w zakresie Pakietu nr 3 i 4 - Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia opisany warunek. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: osobą posiadającą certyfikat w zakresie administrowania bazą danych - minimum Orcale 11g, osobą posiadającą certyfikat w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft (MCSA), osobą posiadającą certyfikat(-y) w zakresie świadczenia usług informatycznych dla sprzedawanego oprogramowania tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników (wystawiony (-e) przez producenta oprogramowania). na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych dostaw wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych tj.: - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 1 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 2 co najmniej dwa zamówienia na wyposażenie w elementy systemu informatycznego dla Zakładu diagnostyki obrazowej; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 3 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania do ewidencji czasu pracy; - w przypadku oferty składanej w części dot. Pakietu nr 4 co najmniej dwa zamówienia na dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną druk według Załącznika nr 4 do SIWZ (Parametry techniczno-funkcjonalne i warunki realizacji zamówienia) 2) dokumenty poświadczające zgodność oferowanych dostaw i usług z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 4 do SIWZ (oświadczenia, certyfikaty, deklaracje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorach umów stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia (pok. 92)...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok. 18)...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Działanie IV.2 E-usługi publiczne nabór nr 5 Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.00-00-001/13-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i wdrożenie informatycznego systemu telekomunikacyjnego: 1) zakup i instalacja bramy medialnej 2) konfigurację i wdrożenie systemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00-1, 64.21.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie systemu informatycznego w Zakładzie diagnostyki obrazowej: 1) zakup i instalacja skanera 2) zakup i instalacja stanowiska stacji technika 3) zakup i instalacja czytnika kodów kreskowych 4) zakup kompletu kaset cyfrowych 5) rozbudowa macierzy na serwerze poprzez zakup macierzy z dodatkową licencją PACS/RIS 6) integracja z funkcjonującym oprogramowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.32.90.00-0, 48.78.00.00-9, 48.81.40.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1, 33.11.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa posiadanego oprogramowania Infomedica o moduł do ewidencji czasu pracy (grafiki): 1) zakup licencji wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania na serwerze i na stanowiskach pracy 2) szkolenia użytkowników z programu ewidencji czasu pracy (grafiki) 3) konsultacje na stanowiskach z programu ewidencji czasu pracy (grafiki).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pkaiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej: 1) zakup i instalacja oprogramowania 2) szkolenia użytkowników w formie e-learning 3) wdrożenie funkcjonujących druków w formie elektronicznej nowo dostarczone licencje muszą być w pełni zintegrowane z oprogramowaniem zainstalowanym i działającym u Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.78.00.00-9, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziałów Urologii i Chirurgii Ogólnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
- Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa oprogramowania wraz z dodatkowymi pakietami obliczeniowymi spełniającymi potrzeby prototypowania systemów biorobotycznych,
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: Rentgenowskie stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.