eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Domu Studenta i Pawilonu Dydaktycznego oraz modernizacji instalacji wentylacyjnej przy ul. Krasińskiego 27 w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Katowice: Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Domu Studenta i Pawilonu Dydaktycznego oraz modernizacji instalacji wentylacyjnej przy ul. Krasińskiego 27 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 93043 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach , ul. Zacisze 3, 40-025 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2554017, faks 032 7857911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Domu Studenta i Pawilonu Dydaktycznego oraz modernizacji instalacji wentylacyjnej przy ul. Krasińskiego 27 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Domu Studenta i Pawilonu Dydaktycznego oraz modernizacji instalacji wentylacyjnej przy ul. Krasińskiego 27 w Katowicach dla Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. 1) Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia, w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w: 1. Projekcie budowlano - wykonawczym. 2. Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. Przedmiarze robót, stanowiących Załącznik Nr 2 do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione : -w pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego : ING Bank Śląski S.A. O/Katowice 22 1050 1214 1000 0007 0000 7875, lub -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub -w gwarancjach bankowych lub -w gwarancjach ubezpieczeniowych lub -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275. ze zm). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: -nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: 2.1 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.2 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy). -zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie wierzyciela (Zamawiającego). -gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XVIII niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale XX ust. 5 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien złożyć w kasie Zamawiającego (pokój nr. 16, ul. Wojewódzka 33, Katowice), a do oferty załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem jego kserokopię. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 10.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 10.2. którego oferta została wybrana: 10.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.2.3. zawarcie umowy w sprawie mówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą z robót budowlanych polegającą, na modernizacji lub wykonaniu instalacji wentylacyjnej każda o wartości co najmniej 400.000 /czterysta tysięcy/ złotych brutto. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę robót budowlanych, polegających na modernizacji lub wykonaniu instalacji wentylacyjnej każda co najmniej 400.000,00 /czterysta tysięcy/ złotych brutto. Sumowaniu nie mogą podlegać roboty o wartości mniejszej od wymaganej przez Zamawiającego; 2) dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z póź. zm.), w tym co najmniej 1 osobą posiadającą: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b) z minimum 5-letnią praktyką (doświadczeniem) zawodową (liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych); Osoby wymienione w pkt. 2 muszą przynależeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 350 000,00 zł(słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg. formuły spełnia/niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. 5. Wnieśli wadium w wysokości i na zasadach określonych w rozdziale X niniejszej SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W ramach zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 2, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, robót budowlanych, których wartość przekraczała bądź była równowartością 400.000,00 /czterysta tysięcy/ złotych brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ). Do wymienionego wyżej wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 2) wykazu pracowników, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. W wykazie Wykonawca powinien wymienić co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci instalacji, instalacji urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Do wykazu należy bezwzględnie dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ)tj. - zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach, wraz z aktualnym wpisem do właściwej izby inżynierów i informacją o posiadanym ubezpieczeniu. Jeżeli Wykonawca, w wykazie o którym mowa wyżej, wskazał osoby, którymi będzie dysponował - w takim przypadku powinien dołączyć także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC kontraktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w rozdziale XII pkt.3. W trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien okazać dowód posiadania takiego ubezpieczenia, gdy ubezpieczenie załączone do oferty nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia. 6. kosztorys ofertowy uproszczony - sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej Specyfikacji: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektu wykonawczego oraz Przedmiarów. (Suma kwot za poszczególne pozycje kosztorysu ofertowego, powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej. Kosztorys ofertowy winien zawierać zestawienie składników cenotwórczych RMS..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. K. Szymanowskiego w Katowicach ul. Zacisze 3 40-025 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. K. Szymanowskiego w Katowicach ul. Zacisze 3 40-025 Katowice I piętro pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.