Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Piła: Wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile
Numer ogłoszenia: 93059 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całość prac związanych z dostawą i montażem wyposażenia sali sportowej przy Zespole Szkół Gastronomicznych w Pile ul. Sikorskiego 73 64-920 Piła tel. 067-212-34-01 Spis wyposażenia wchodzącego w skład zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ - Szczegółowy wykaz wyposażenia. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający zaleca wizję lokalną. Zamawiający wymaga dostarczenia zamówionego sprzętu własnym transportem Wykonawcy oraz zamontowania sprzętu, który tego wymaga. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.1 Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2.2 Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 2.3 Opis części zamówienia - według załącznika nr 3 do SIWZ: I część - sprzęt sportowy i pozostały szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3A II część - wyposażenie dodatkowe (maszyna do czyszczenia podłóg) szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3B 3.3. Podane w załączniku nr 3, niektóre pozycje dotyczą konkretnych marek, Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego. Sprzęt równoważny - nie gorszej jakości i spełniający parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zaproponuje sprzęt równoważny zobowiązany jest wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, opisując go na załączonym Formularzu cenowym (załącznik nr 2) w rubryce Wyposażenie proponowane przez Wykonawcę. 3.4. Gwarancja jakości na dostarczony sprzęt sportowy i pozostały - na okres nie krótszy niż 24 miesiące oraz na wyposażenie dodatkowe (maszyna do czyszczenia podłóg) - na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 3.5. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - 14 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 39.15.10.00 - Meble różne 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 70 000 zł każda. 4. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Dostarczony sprzęt sportowy musi być dopuszczony do użytkowania w placówkach szkolnych, co Wykonawcy potwierdzą odpowiednimi dokumentami. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 2A do SIWZ, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 2B do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.3 SIWZ. 6. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu sportowego do użytkowania w placówkach szkolnych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - Sprzęt sportowy i pozostały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część - sprzęt sportowy i pozostały. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 39.15.10.00-5, 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - wyposażenie dodatkowe (maszyna do czyszczenia podłóg).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część - wyposażenie dodatkowe (maszyna do czyszczenia podłóg). Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3B.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek, mat
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.