To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-06
Ogłoszenie nr 93089 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Żukowice: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Żukowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt wspólfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64030-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72733-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, krajowy numer identyfikacyjny
39064738600000, ul.
Żukowice
148,
67231
Żukowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 831 42 41, faks
76 831 41 49, e-mail
sekretarz@zukowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zukowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Żukowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej - termomodernizacja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nielubi oraz Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim w Gminie Żukowce. Na potrzeby niniejszego zamówienia powyższe zadanie podzielone zostało na n/w części: IA. Poprawa efektywności energetycznej- termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim w Gminie Żukowce. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. W ramach inwestycji planowane są następujące prace: - ocieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie nowych tynków; - ocieplenie stropu nad pierwszym piętrem; - wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej; - wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - powiększenie istniejącego komina o przewód spalinowy - wykonanie nowych zadaszeń nad wejściami do budynku; - wymianę nawierzchni utwardzonych przed wejściami do budynku; - modernizacja kotłowni: budowa instalacji gazu, montaż kondensacyjnego kotła gazowego z montażem powietrznej pompy ciepła na cele co i cwu; - zmiany w zakresie instalacji elektrycznych związane z ww. pracami; - modernizacja instalacji c.o.; - modernizacja instalacji cwu; - instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. IB. Remont Szkoły Podstawowej w Brzegu Głogowskim (finansowany z budżetu gminy) W ramach inwestycji planowane są następujące prace: - wyburzenie części ścian wewnętrznych i wykonanie nowych ścian działowych z bloczków betonu komórkowego ze względu na zmiany aranżacji i funkcji pomieszczeń w ramach przedszkola i szkoły: pomieszczeń sanitarnych, szatni, zaplecza kuchennego, pokoju nauczycielskiego, sekretariatu, pokoju dyrekcji i pielęgniarki, kotłowni gazowej - zabudowy przestrzeni instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych - instalacja nowego wyposażenia w pomieszczeniach sanitarnych, salach lekcyjnych, kotłowni - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej - wykonanie nowych tynków wewnętrznych, okładzin z płytek ceramicznych, posadzek w pomieszczeniach objętych przebudową - wymiana balustrady na klatce schodowej - powiększenie istniejących kominów wentylacyjnych o dodatkowe przewody - remont instalacji elektrycznej w całym budynku - budowa instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji dla nowoprojektowanych przyborów - remont istniejącej instalacji hydrantowej - remont istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej Opis stanu istniejącego: Inwestycja realizowana będzie na działce nr 320/4. Obecnie działka zabudowana jest istniejącym budynkiem szkoły wraz z urządzeniami towarzyszącymi, o powierzchni zabudowy - 547 m2, powierzchni użytkowej 920,61 m2 oraz kubaturze 5757 m3. Teren posiada dostęp do drogi publicznej, jest prawie płaski, ogrodzony. Budynek objęty opracowaniem, jest wolnostojący, wzniesiony na planie prostokąta. Dwie kondygnacje nadziemne przekryte dachem czterospadowym kopertowym krytym dachówką ceramiczną. Rozpoczęcie prac wymienionych w pkt. IA i IB - 14.06.2017r Zakończenie: IA - 14.08.2017r. IB - 15.09.2017r. IIA. Poprawa efektywności energetycznej- termomodernizacja Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nielubi w Gminie Żukowce. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. W ramach inwestycji obejmującej budynek Szkoły Podstawowej planowane są następujące prace: - ocieplenie stropodachów i wykonanie nowego pokrycia dachu ( z wyłączeniem bloku sportowego); - modernizacja kotłowni: budowa instalacji gazu, montaż kondensacyjnego kotła gazowego z montażem powietrznej pompy ciepła na cele co i cwu; - modernizacja instalacji c.o.; - modernizacja instalacji cwu; - instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku; - zmiany w zakresie instalacji elektrycznych związane z ww. pracami. W ramach inwestycji obejmującej budynek Gimnazjum planowane są następujące prace: - ocieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie nowych tynków; - ocieplenie stropodachów; - wymianę pokrycia dachu; - wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania; - wymianę nawierzchni utwardzonych przed wejściami do budynku; - modernizacja instalacji c.o.; - modernizacja instalacji cwu; - zmiany w zakresie instalacji elektrycznych związane z ww. pracami. IIB. Remont Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nielubi (finansowany z budżetu gminy) W ramach inwestycji planowane są następujące prace (remont dotyczy tylko Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Blok sportowy nie są objęte inwestycją ze względu na zeszłoroczny remont - należy się dowiązać instalacjami elektrycznymi i radiowęzłem): - wymiana instalacji elektrycznej - remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - nowe płytki na ścianach i posadzkach, nowa armatura sanitarna, nowe ścianki wydzielające kabiny wc, - remont kuchni - nowe płytki na ścianach i posadzkach, wyrównanie poziomów posadzek (przewidzieć podłączenie dodatkowej patelni oraz wentylatorów w oknach po dwóch stronach kuchni), - remont istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej - remont wszystkich sal - szpachlowanie bruzd po wymianie instalacji elektrycznej i malowanie ścian; nowe posadzki pcv - wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych w szkole ( z wyjątkiem drzwi do sali informatycznej na pierwszym piętrze) Opis stanu istniejącego: Inwestycja realizowana będzie na działce nr 228/1. Obecnie działka zabudowana jest istniejącymi budynkami szkół wraz z urządzeniami towarzyszącymi, o powierzchni zabudowy - 1298 m2, powierzchni użytkowej 2754,81 m2 oraz kubaturze 13826 m3. Teren posiada dostęp do drogi publicznej, jest prawie płaski, ogrodzony. Na całość zabudowy składają się trzy główne bryły stanowiące poszczególne bloki funkcjonalne: Gimnazjum, Szkołę Podstawową, Blok Sportowy oraz część techniczną i komunikacyjną pomiędzy Szkołą Podstawową i Blokiem Sportowym. Wszystkie bryły na planie prostokąta kryte stropodachem. Rozpoczęcie prac wymienionych w pkt. IIA i IIB - 14.06.2018r Zakończenie: IIA - 14.08.2018r. IIB -15.09.2018r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania prac dotyczącego zakresu IIA po uprzednim pisemnym zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego pisemnej akceptacji. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - stanowiąca załączniki do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówieni, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45443000-4,
45261210-9,
45261215-4,
45421131-1,
45453000-7,
45330000-9,
45331110-0,
45332200-5,
45332300-6,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4254124.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 5036850.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻUKOWICE
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Żukowice wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
więcej: przetargi ŻUKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.