To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Białystok: Dostawa mebli biurowych i do jadalni, jako wyposażenia pomieszczeń biurowych i pokoju socjalnego pracownikow zajezdni w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 9308 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406244 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o., ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i do jadalni, jako wyposażenia pomieszczeń biurowych i pokoju socjalnego pracownikow zajezdni w ramach projektu: Przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o. o. w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych i do jadalni, zwanych dalej meblami i ich montaż we wskazanych pomieszczeniach biurowych nowo budowanego budynkiu biurowo - warsztatowego. Na przedmiot zamówienia skladają się nastepujące rodzaje mebli: a) szafy biurowe, b) szafy kartotekowe, c) regały biurowe, d) regały (stojaki) obrotowe na segregatory, e) biurka (dwudrzwiowe, z pulpitem kształtowym), f) krzesła, g) stoły, h) szafki do jadalni 2. Dodatkowy przedmiot zamówienia Dodatkowym przedmiotem zamówienia jest transport zamawianych mebli do siedziby Zamawiającego i ich montaż we wskazanych przez niego pomieszczeniach. Koszt realizacji dodatkowego przedmiotu zamówienia musi być wliczony w cenę dostawy mebli. 3. Odpowiedzialność Wykonawcy za przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione meble do chwili dokonania ich odbioru przez Zamawiającego. Odbiór mebli nastapi po ich zamontowaniu. 4. Gwarancja na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone meble na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia ich odbioru przez Zamawiającego. Naprawa uszkodzonego elementu mebli musi być wykonana w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.32.00 - Meble do jadalni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rozwój transportu publicznego - przebudowa i rozbudowa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp. z o.o. w Białymstoku, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WOKA - BUD Wojciech Sepko, ul. Jastrzębia 12, 16-020 Czarna Białostocka, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45696,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37184,75
Oferta z najniższą ceną: 28314,60 / Oferta z najwyższą ceną: 55967,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.