eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa targowiska stałego - MÓJ RYNEK - m. Turka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Lublin: Budowa targowiska stałego - MÓJ RYNEK - m. Turka
Numer ogłoszenia: 93114 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55192 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa targowiska stałego - MÓJ RYNEK - m. Turka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska stałego Mój Rynek w miejscowości Turka w Gminie Wólka.
Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Mogące wystąpić w projekcie określenia zawierające w nazwie znaki towarowe są tylko przykładami - zamawiający dopuszcza przedmioty równoważne spełniające wymagania projektu. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
1Wykonanie obiektów budowlanych:
- Budynek socjalno-biurowy wyposażony w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz instalację wentylacyjną. Ściany w technologii murowanej, strop podwieszany, dach drewniany z pokryciem z blachy. Powierzchnia zabudowy 46,89m2, kubatura 87,58m3.
- Wiata handlowa wyposażona w instalację elektryczną wraz z wyposażeniem stanowisk handlowych. Wiata o konstrukcji stalowej z pokryciem z tworzywa sztucznego. Powierzchnia zabudowy 196,00 m2, kubatura 805,00 m3.
- Przyłącze energetyczne do obiektu długości około 23m, prowadzone przewiertem pod drogą gminną.
- Oświetlenie terenu za pomocą 6 lamp sodowych na słupach stalowych zasilanych kablem YKY 3x4mm2 długości około 177m.
- Przyłącze wodociągowe z rur zgrzewanych PE do budynku socjalno-biurowego, długość rury 13,5m, śr. 40mm.
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej i zewnętrzna instalacja do budynku socjalno-biurowego z rur PVC-U śr. 160mm łącznej długości 15,5m wraz ze studnią rewizyjną PVC-U śr. 425mm.
- Kanalizacja deszczowa odwadniająca plac targowiska włączana do istniejącej sieci deszczowej w sąsiadującej ulicy obejmująca: 5 wpustów ulicznych betonowych, 2 studnie rewizyjne betonowe śr. 600mm, 2 studnie rewizyjne betonowe śr. 1000mm, kanały z rur pcv śr. 160mm - 85,0m, kanały z rur pcv śr. 200mm
- 26,0m, kanały z rur pcv śr. 250mm - 25,5m.
- Zjazd na działkę , utwardzenie terenu i urządzenie terenów zielonych.
Konstrukcja zjazdu, jezdni manewrowych i stanowisk postojowych - o łącznej powierzchni 1587m2: kostka betonowa 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego 15cm, warstwa mrozoochronna z piasku 10cm.
Konstrukcja chodników o łącznej powierzchni 405m2: kostka betonowa 6cm, podsypka cementowo-piaskowa 3cm, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem 10cm, warstwa odcinająca z piasku 10cm.
Humusowanie terenów zielonych - 291m2 oraz zasadzenie drzew i krzewów 50szt.
- Ogrodzenie panelowe terenu (w tym dwie furtki i brama przesuwna z napędem) oraz zamontowanie elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, śmietniki, tablica z regulaminem targowiska oraz tablica informacyjna o współfinansowaniu z Unii Europejskiej (nie ujęta w przedmiarze robót).
2. Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
3. Dokonanie czynności (przygotowanie i przesłanie dokumentów, dostosowanie instalacji) wymaganych przez operatora sieci dystrybucyjnej umożliwiających włączenie zasilania (tzw. umożliwienie odbioru przez zakład energetyczny).
4. Zawiadomienie nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania oraz załatwienie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych z odbiorem obiektu przez nadzór budowlany.
5. Poniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń w pasie drogowym na czas prowadzenia robót (szacowane na około 100 - 200 zł).
6. Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia 5lat.
7. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.
8. Nadmiary gruntu z robót ziemnych do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.21.31.41 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja, mająca na celu realizację projektu -Targowisko stałe Mój Rynek m. Turka - współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDACH - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sp. z o.o., ul. Zawieprzycka 8F, 20-228 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 904234,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 594546,73

  • Oferta z najniższą ceną: 594546,73 / Oferta z najwyższą ceną: 805151,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.