Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Dynów: Remont budynku Przedszkola Miejskiego przy ul. Jana Pawła II 15 w Dynowie polegający na: remoncie kotłowni gazowej, dociepleniu i wykonaniu elewacji budynku,instalacji kolektorów słonecznych, remoncie schodów i pomieszczeń wewnątrz budynku,wykonaniu ogrodzenia, wykonaniu instalacji odgromowej, wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonaniu zewnętrznych robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 93118 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przedszkola Miejskiego przy ul. Jana Pawła II 15 w Dynowie polegający na: remoncie kotłowni gazowej, dociepleniu i wykonaniu elewacji budynku,instalacji kolektorów słonecznych, remoncie schodów i pomieszczeń wewnątrz budynku,wykonaniu ogrodzenia, wykonaniu instalacji odgromowej, wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych, wykonaniu zewnętrznych robót budowlanych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1. Remoncie kotłowni gazowej w zakres którego wchodzą: 1) wymiana technologii kotłowni gazowej, 2) remont instalacji gazowej, 3) demontaż urządzeń i armatury kotłowni, 2. Dociepleniu i wykonaniu elewacji budynku w zakres którego wchodzą: 1) ocieplenie ścian styropianem gr 12 cm wraz z położeniem tynku akrylowego, 2) ocieplenie ościeży styropianem gr.3 cm wraz z położeniem tynku akrylowego, 3) przełożenie rur spustowych i włączenie ich do kanalizacji deszczowej, 4) obcięcie gzymsu 8 cm, 5) wymiana daszku z blachy na wejściem głównym, 6) wykonanie daszków ochronnych od strony południowej z poliwęglanu, 7) wykonanie parapetów zewnętrznych, 8) wykonanie cokołu z płytek ceramicznych 25x6 cm, 9) wykonanie podbitki okapu z deski gr. 19 mm z malowaniem, 3. Instalacja kolektorów słonecznych w zakres której wchodzą: 1) montaż instalacji solarnej, 2) roboty elektryczne, 3) roboty pomocnicze (budowlane), 4. Remont schodów i pomieszczeń wewnątrz budynku w zakres którego wchodzą: 1) montaż schodów stalowych, składanych na poddasze oraz montaż klapy włazowej p.poż na poddasze, 2) ułożenie płytek na schodach i cokolikach do klatki gospodarczej i do piwnicy, 3) w pomieszczeniu kotłowni: a) uzupełnienie tynków, b) wymiana drzwi stalowych p.poż., c) licowanie ścian płytkami, d) ułożenie płytek na posadzce wraz z cokołem, e) malowanie starych tynków ścian i sufitu, f) zamurowanie otworów okiennych szt 2, g)obsadzenie kratki wentylacyjnej, 3) w pomieszczeniu socjalnym: a) przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek b) ułożenie płytek 30 x 30 cm wraz z cokolikami, c) demontaż okienka i zamurowanie otworu okiennego, d) uzupełnienie tynków, e) przygotowanie podłoża i malowanie ścian i sufitu, 4) w pomieszczeniu pralni: a) demontaż okna i zamurowanie otworu okiennego, b) ułożenie płytek na posadzce, c) licowanie ścian płytkami, d) malowanie sufitu, e) obsadzenie kratek wentylacyjnych (3 szt.), -f) malowanie rur. 5) roboty sanitarne polegające na demontażu armatury sanitarnej,montażu umywalki wraz z baterią, wykuciu z muru i obsadzeniu kratki wentylacyjnej, 6) pomieszczenia piwniczne - strona prawa: a) zamurowanie otworu okiennego, b) uzupełnienie tynków, c) licowanie ścian płytkami - obłożenie ścian windy towarowej do wys. 1,6 m d) ułożenie płytek na posadzce, e) malowanie ścian i sufitu 7) pozostałe pomieszczenia piwniczne: a)demontaż okna i zamurowanie otworu okiennego, b)uzupełnienie tynków, c)ułożenie płytek na posadzce i cokoliki d)malowanie ścian i sufitu, e)wykucie z muru ościeżnic drewnianych, f)montaż drzwi wewnętrznych - 7 szt. w pomieszczeniach piwnicy, g)zamurowanie otworów drzwiowych - 2 szt. h)wyrównanie ścian w pom. piwnicy, 5. Wykonanie ogrodzenia w zakres którego wchodzi: 1) rozebranie bramy oraz 3 szt. furtek wejściowych 2) rozebranie ogrodzenia o dł. 284,5 m 3) wykonanie nowego ogrodzenia o dł. 284,5 m 4) montaż bramy wjazdowej wraz i 3 szt. furtek. 6. Wykonaniu instalacji odgromowej w zakres której wchodzi: 1) montaż zwodów pionowych, 2) badanie skuteczności uziemienia, 7. Wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych w zakres którego wchodzi: 1) remont schodów zewnętrznych, 2) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, 3) wykonanie chodnika łączącego podjazd z chodnikiem prowadzącym do budynku z kostki brukowej betonowej, 8. Wykonaniu zewnętrznych robót budowlanych w zakres których wchodzi: 1) izolacja ścian kotłowni, 2) remont schodów do pomieszczenia socjalnego, 3) wykonanie przyłącza deszczówki, 4) wykonanie płyty odbojowej, 5) ułożenie kabla elektrycznego oraz montaż i stawianie słupów oświetleniowych - szt 6, 6) rozbiórka daszków nadwejściowych, 7) izolacja i zabezpieczenie szachtów wraz z ich zasypaniem, 8) zasypanie zagłębienia miedzy tarasami z wylaniem betonu na zasypanej powierzchni, 9) ułożenie tarasu z kostki brukowej, 10) wykonanie krawężników przy tarasie, 11) wykonanie parkingu z asfaltu lanego, 12) ułożenie chodnika z kostki, 13) karczowanie pni, ścinanie drzew, plantowanie terenu 14) wykonanie pomiarów geodezyjnych, 15) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca , wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie robót odpowiadającym swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każdej z tych robót wynosiła co najmniej 500 000 zł brutto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Przesunięcia terminu wykonania umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących. wydłużenie cyklu inwestycyjnego, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez wykonawców do Prezesa KIO. 3. Wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców robót. 4. Zmiany inspektora nadzoru lub kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych funkcji 5.Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 6. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia , jeżeli konieczność takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawnych lub w przypadku nieprzyznania zamawiającemu środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 , które zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części zamówienia . 7. Wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przepadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o których mowa w pkt 3.5. 8. Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 9. Kolizji z niezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, których usunięcie spowoduje wydłużenie cyklu inwestycyjnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów, pok. 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów, pok. 10 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.