eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoPełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Opoczno: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a
Numer ogłoszenia: 93122 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7361500, faks 44 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na realizowanej inwestycji pn.: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: Rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Opocznie ul. Kossaka1a 1.1. Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące specjalności budowlane: Część I. - roboty konstrukcyjno - budowlane Część II. - roboty sanitarne Część III. - roboty elektryczne Część IV. - roboty drogowe 1.2. Zakres rzeczowy przyszłej inwestycji obejmuje wykonanie: 1.2.1. rozbudowy i nadbudowy istniejącego budynku szkolnego wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.- kan. , c.o. , wentylacji mechanicznej i elektrycznymi, 1.2.2. przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, 1.2.3. zjazdów z dróg publicznych, 1.2.4. wewnętrznych dróg komunikacyjnych wraz z ciągami dla pieszych oraz miejscami postojowymi, 1.2.5. oświetlenia zewnętrznego obiektu, 1.2.6. obiektów małej architektury wraz z ukształtowaniem terenu i nasadzeniem zieleni. 1.3. Charakterystyka budynku planowanej rozbudowy i nadbudowy : Rozbudowę budynku szkoły zaprojektowano w technologii tradycyjnej o ścianach murowanych z bloczków betonowych gr. 38 cm w części podziemnej (piwnice i mury fundamentowe) oraz z pustaków ceramicznych gr. 29 cm w części nadziemnej budynku. Przestrzenny układ konstrukcyjny ścian wzmocniono słupami i rdzeniami żelbetowymi. Ściany posadowione zostaną na ławach fundamentowych żelbetowych, a główne słupy na stopach fundamentowych monolitycznie połączonych z przenikającymi je ławami. Zaprojektowano stropy między kondygnacyjne z płyt kanałowych sprężonych, w miejscu występowania znacznych otworów instalacyjnych zaprojektowano uzupełnienia żelbetowe w formie płyt-belek. Stropodach nad częścią szkolną zaprojektowano jako niewentylowany kryty papą termozgrzewalną, a dach nad sala sportową o konstrukcji z drewna klejonego. Między istniejącą szkołą a nowoprojektowaną częścią projektuje się przebudowę z nadbudową łącznika, w którym znajdują się istniejące pomieszczenia szatni i zaplecza sportowego przy starej sali gimnastycznej. Przebudowa z nadbudową polegać będą na zaadoptowaniu istniejącego stropodachu na strop między kondygnacyjny, wykonaniu ścian zewnętrznych I piętra wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi i przykryciu dachem o lekkiej konstrukcji stalowej. Dostęp dla osób niepełnosprawnych zapewniony będzie poprzez pochylnie przy wejściu do szkoły, oraz przy pomocy windy usytuowanej wewnątrz budynku. 1.4. Zestawienie parametrów technicznych rozbudowy: Powierzchnia użytkowa 4976,14 m2 Powierzchnia zabudowy 2168,50 m2 Kubatura 25935 m3 1.5. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu. Projektowany budynek ma służyć uczniom i nauczycielom z istniejącego już Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie. Po godzinach lekcyjnych projektowana sala gimnastyczna będzie służyć również mieszkańcom miasta W programie użytkowym obiektu wyróżnić można cztery części: - Część dydaktyczną - 8 sal lekcyjnych zlokalizowanych na trzeciej i czwartej kondygnacji, zaplecza tych sal oraz toalety ogólnodostępne. - Część kuchenną - na parterze usytuowano jadalnię wraz z zapleczem kuchennym w skład którego wchodzi kuchnia, przygotowalnia, zmywalnia, magazyny a także pokój socjalny z wc dla pracowników. Zaplecze przystosowano do podgrzewania i porcjowania gotowych dań przywożonych przez firmę zewnętrzną. - Część sanitarno - szatniowa - usytuowaną w piwnicy i na parterze projektowanego budynku, bezpośrednio przy sali gimnastycznej, mieszczącą 2 podwójne zespoły przebieralni z natryskami i toaletami dla uczniów oraz w piwnicy - 12 szatni. - Część sportową - z pokojem trenerów z węzłem sanitarnym, magazynem sprzętu sportowego i salą gimnastyczną na parterze oraz na 1 piętrze - z salą do zajęć fitness wraz zapleczem. Projekt zakłada możliwość funkcjonowania sali gimnastycznej po godzinach zajęć lekcyjnych. 1.6. Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy KUBI Krzysztof Bąbol ul. Ks. J. Popiełuszki 65 Tomaszów Maz. udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - ogłoszenia przetargi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 29.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowy budynku użyteczności publicznej w specjalności zgodnej z częścią zamówienia, której oferta dotyczy, o wartości nie mniejszej niż: - część I o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000,00 zł - część II, o wartości inwestycji co najmniej 150.000,00 zł - część III, o wartości inwestycji co najmniej 100.000,00 zł - część IV o wartości inwestycji co najmniej 50.000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w danej specjalności uprawniające go do pełnienia obowiązku inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy - Prawo budowlane powyższe uprawnienia bez ograniczeń nie dotyczą części IV zamówienia tj: specjalności drogowej udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Druk oferty - wg załącznika Nr 1 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a - biuro podawcze lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty konstrukcyjno - budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy KUBI Krzysztof Bąbol ul. Ks. J. Popiełuszki 65 Tomaszów Maz. udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty sanitarne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy KUBI Krzysztof Bąbol ul. Ks. J. Popiełuszki 65 Tomaszów Maz. udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy KUBI Krzysztof Bąbol ul. Ks. J. Popiełuszki 65 Tomaszów Maz. udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski - roboty drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres robot zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy KUBI Krzysztof Bąbol ul. Ks. J. Popiełuszki 65 Tomaszów Maz. udostępnionej na stronie bip.opocznopowiat.pl - /ogłoszenia/ przetargi/..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.