eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńWykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulicą Częstochowską w Wieluniu a ulicą Opolską w Gaszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-06

Wieluń: Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulicą Częstochowską w Wieluniu a ulicą Opolską w Gaszynie
Numer ogłoszenia: 93127 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 60043 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, fax 043 8860260.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego z uzyskaniem decyzji lokalizacyjnej na budowę drogi zbiorczej z odwodnieniem między ulicą Częstochowską w Wieluniu a ulicą Opolską w Gaszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A/ Przygotowanie dokumentów niezbędnych do opracowania wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej drogi, opracowanie wniosku zgodnego z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z 10.04.2003r. (Dz.U. 2003 Nr 80 poz.721 art.5.1 z późniejszymi zmianami) uwzględniając potrzebę wykonania map podziału działek niezbędnych pod inwestycję, złożenie wniosku i uzyskanie decyzji w imieniu Zamawiającego. B/Opracowanie projektowe dla branży drogowej i odwodnienia: 1/ przeprowadzenie badań gruntowo-wodnych dla terenu objętego projektem 2/ opracowanie matrycy dla celów projektowych w skali 1:500 w formie numerycznej, wykonanie analogowo na folii i zapisanie na nośniku CD w formacie DXF 3/ opracowanie operatu oddziaływania na środowisko 4/opracowanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód opadowych z terenu ulic i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego 5/przygotowanie dokumentów do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (Dz. U. Nr 80 z 2003r. poz. 717) i jej uzyskanie 6/ wykonanie projektów budowlanych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniające obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami) i przepisów wykonawczych - w ilości 4 egz. Dokumentacja drogowa powinna być przygotowana zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10.04.2003r.(Dz.U. z 2003r. Nr 80 poz. 721) 7/ wykonanie projektów wykonawczych dla każdej z branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072z późniejszymi zmianami) - w ilości 5 egz. 8/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz. 9/ wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz. 10/ wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej- w ilości 2 egz. 11/ wykonanie kosztorysów ślepych szczegółowych dla każdej z branż - w ilości 2 egz. dla każdej z branż 12/ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 1 egz. 13/ opracowanie wszystkich projektów przebudów występujących kolizji 14/ opracowanie projektu docelowego oznakowania i opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem z dnia 23 września 2003r. (Dz.U. nr 177, poz. 1729) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami 15/ uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Całość dokumentacji projektowej j.w należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD) Teren objęty zamówieniem zawiera: - załącznik nr 4 do SIWZ - mapa podziałowa terenu z oznaczeniami: a/ numery działek wpisanych w prostokąt, działki posiadające decyzję podziałową b/ numery działek podkreślone, działki nie posiadające decyzji podziałowej - załącznik nr 5 do SIWZ - koncepcja -branża drogowa, - załącznik nr 6 do SIWZ - koncepcja - branża odwodnienie,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych, ul. Pogodna 6/27, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 140000.00 / oferta z najwyższą ceną: 400000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.