Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-06
Poddębice: Dostawa samochodu ciężarowego używanego, skrzyniowego z wywrotem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 93128 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poddębicach , ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 6782805, 6782806, faks 043 6782701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego używanego, skrzyniowego z wywrotem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego używanego, skrzyniowego z wywrotem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach Minimalne wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia. SAMOCHÓD Rok produkcji nie wcześniej niż 1998 rok Dopuszczalna masa całkowita 15,0 - 16,0 ton Kabina 2 osobowa Silnik - turbo diesel Moc silnika od 180 KM do 210 KM Skrzynia biegów - mechaniczna pięciobiegowa Rodzaj zawieszenia - mechaniczne (resory) Napęd - 4x2 z blokadą na tył Zabudowa wywrotka - wywrot trzystronny sterowany z kabiny Ładowność 6,0 - 8,0 ton Zaczep do przyczepy z gniazdem elektrycznym Wspomaganie układu kierowniczego WYPOSAŻENIE DODATKOWE: Koło zapasowe Pasy bezpieczeństwa Trójkąt ostrzegawczy Gaśnica Podnośnik i przewód do pompowania kół Gumowe dywaniki podłogowe Oferowany sprzęt musi być sprawny technicznie. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu zamówienia, co najmniej na 5 dni przed planowanym dniem odbioru, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem przekazał prawidłowo wystawioną fakturę VAT oraz dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do rejestracji pojazdu. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia - na okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty oraz cła..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.70.00 - Używane pojazdy do transportu towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt 4.1, i 4.4, każdy z Wykonawców dostawy powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dostawy nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt 4.2 i 4.3, każdy z Wykonawców dostawy powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ; Jeżeli Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.a. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1.a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - rok produkcji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice,
pok. 310..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:20, miejsce: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, Kancelaria - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.