Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-06
Mysłowice: Dostawa implantów ortopedycznych /endoprotezy połowicze, cementowe, bezcementowe i cementowe z panewką bipolarną oraz bezcementowe z krótkim trzpieniem/ dla szpitala nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 93136 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, fax 032 2222330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych /endoprotezy połowicze, cementowe, bezcementowe i cementowe z panewką bipolarną oraz bezcementowe z krótkim trzpieniem/ dla szpitala nr 2 w Mysłowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Endoproteza cementowa stawu biodrowego 30 szt. Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego 40 szt. Endoproteza połowicza biodra typ Austin-Moore 15 szt. Endoproteza cementowa stawu biodrowego z panewką bipolarną 17 szt Pakiet nr 2 Endoproteza biodra typu resurfacing hip 10 szt. Pakiet nr 3 Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z krótkim trzpieniem 10 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu odbywać sie będzie na podstawie załączonych dokumentów do oferty metoda SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej jednej o wartości brutto 250 000,00 zł.), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały w sposób należyty ( wszystkie wymienione w formularzu) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 2.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać w Siedzibie Zamawiającego:SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia 41-400 Mysłowice ul. Bytomska 41, Dział. Zamówień Publicznych od pon. do piątku w godz. 8:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Siedzibie Zamawiającego - SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach, ul. Bytomska 41 SEKRETARIAT - Budynek Dyrekcji I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoprotezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Endorpoteza cementowa stawu biodrowego 30 szt 2.Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego 40 szt 3.Endoproteza połowicza stawu biodrowego 40 szt. 4.Endoproteza cementowa stawu biodrowego z panewka bipolarną 17 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza biodra typu resurfacing hip 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoproteza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z krótkim trzpieniem 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.