eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRealizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny )Mid RBS), finansowanego z działania 8.1 PO KL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Gdańsk: Realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny )Mid RBS), finansowanego z działania 8.1 PO KL
Numer ogłoszenia: 93145 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59467 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny )Mid RBS), finansowanego z działania 8.1 PO KL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy. 1. Zadaniem Wykonawcy jest realizacja działań informacyjno-promocyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu Moduł informacyjno-decyzyjny Regionalny Barometr Społeczny (Mid RBS), finansowanego z Działania 8.1 POKL. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia i stosowania, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, dokumentów opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego dotyczących w szczególności prawidłowego oznakowania materiałów powstających w wyniku realizacji projektów finansowanych ze środków PO KL tzn. Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r., oraz Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 z dnia 5 sierpnia 2009r. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona: Etap I - projekt, produkcję materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego - do 15 maja 2010 r. Na potrzeby badania Studenci ostatniego roku pomorskich uczelni pracodawcy czy pracownicy? w ramach cyklu Potencjał do rozwoju przedsiębiorczości: 1) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów dwustronnych z kolorowym zakreślaczem (wkład z jednej strony, marker z drugiej strony) z czarnym gumowym uchwytem ułatwiającym trzymanie długopisu - termin realizacji do 15 kwietnia 2010 r. -materiał: plastik, tworzywo nietransparentne; -kolor: srebrny; -mechanizm: obrotowy; -wkład: niebieski z cienką końcówką; -zakreślacze różnokolorowe (kolory zakreślaczy: żółty, różowy, zielony); -zdobienie: tampodruk lub sitodruk monochrom obejmujący logotypy (3 szt.) oraz adres strony internetowej Zamawiającego; -wymiary: 15 cm na 1.5 cm; -nakład: 5500 szt. 2) Projekt, skład i emisja jednego ogłoszenia w prasie - termin realizacji do 15 maja 2010 r. -min. sześć modułów na stronach redakcyjnych; nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego; -treść merytoryczna ogłoszenia (bez projektu graficznego) zostanie przekazana przez Zamawiającego; -publikacja w okresie 15.04.2010-15.05.2010r. 3) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego plakatów zawierających informacje o badaniu - termin realizacji do 15 maja 2010 r. - format: A3 - zakres merytoryczny zostanie dostarczony przez Zamawiającego; - druk: 4/0; - papier: kreda błysk 170 g/m; - folia jednostronna, na stronie zadrukowanej; - nakład: 35 szt. Etap II - projekty (przedstawienie projektów wstępnych do akceptacji) dostosowanie i przygotowanie projektów do produkcji, wykonanie materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego oraz emisja - do 13 sierpnia 2010r. 1) Kreacja spójnego przekazu (layout) - zbudowanie spójnej kreacji wizerunkowej opartej na analizie projektu; opracowanie graficzne powinno korelować estetycznie i graficznie z aktualnie stosowanym wizerunkiem graficznym projektu MidWIG (www.midwig.woj-pomorskie.pl) oraz wizerunkiem graficznym UMWP; opracowanie powinno zawierać m.in.: kolory przewodnie dla projektu, wybór czcionki/czcionek; wytyczne edytorskie dla publikacji związanych z projektem, grafikę, zdjęcia (min.20 szt. objętych prawem wykorzystania ich przez Zamawiającego w publikacjach, materiałach informacyjno-promocyjnych i na stronie internetowej Zamawiającego, w związku z realizacją projektu), przykłady zastosowań kreacji itd. Ponadto projekt logo projektu - kreacja logotypu powinna uwzględniać opracowanie 3 różnych propozycji projektu logo i dopracowanie jednego wybranego przez Zamawiającego; opracowanie powinno zawierać logotyp w wersjach: full color, monochromatycznej, achromatycznej, skala szarości; logo powinno być zapisane w wielu formatach - pdf, jpg, eps, ai, cdr, zamienione na krzywe) - termin realizacji do 15 kwietnia 2010 r. 2) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego ulotek informacyjnych - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. -format: A4 składany na 3 części - po złożeniu DL; -bigowanie (U), 6 stron składane do środka; -opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego; -druk: 4/4; -papier: kreda mat 200 g/m; -nakład: 1 500 szt. 3.Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. -format: A5; -sztywne plecki (podkładka z kartonu); -objętość: 50 kartek; -bloczek klejony półprzezroczystym klejem po krótszym boku u góry; -druk: 4/0; -papier: offset 80 g/m w kratkę; -nakład: 250 szt. 4) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek konferencyjnych mieszczących materiały promocyjne o formacie A4 - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. -teczki konferencyjne jednokolorowe (kolor biały lub dostosowany do kolorystyki przewodniej projektu); -nadruk: jednostronnie pełny kolor (4/0); -papier: karton jednostronnie powlekany 350g; -lakier wybiórczy UV 1/0, -folia mat 1/0; -wykrojnik, sztancowanie; bigowanie; -zamknięcie teczki gumką pionowo, bądź inne wskazane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego zamknięcie; -wycięcie na wizytówki w dolnym skrzydełku; -grzbiet: 5 mm; -nakład: 300 szt. 5) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu trzech wariantów długopisu do wyboru. -materiał: plastik; -kolor: srebrny lub dostosowany do kolorystyki przewodniej projektu; -zdobienie: nadruk monochrom lub inna zaproponowana technika; -mechanizm: automatyczny, wciskany; -wkład: niebieski z cienką końcówką; -gumowe wstawki w uchwycie ułatwiające trzymanie długopisu: -wymiary: 135x11 mm; -nakład: 500 szt. 6) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego - pendrive - pamięć przenośna USB - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. -pojemność min. 8 GB; -obudowa: metalowa, stalowa; -kształt: prostokątny; -zgodność z systemami Windows Vista, XP, 2000, ME, 98SE; -zgodność z interfejsem USB 2.0; -prędkość odczytu: minimum 25 MB/s; -prędkość zapisu: minimum 15 MB/s; -gwarancja min. 3 lata; -wyposażenie: kabel USB długości min 50 cm; -zdobienie: laser - monochrom po obu stronach; -pakowana pojedynczo w czarny kartonik; -nakład: 30 szt. 7) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego wskaźników laserowych z pilotem do prezentacji multimedialnych - termin realizacji do 10 czerwca 2010 r. -materiał: wykonanie z plastiku i metalu; -zasilanie: 3 baterie typu AG13 (dołączone do produktu); -podłączane do portu USB; -zasięg 8-15 metrów; -pakowane w opakowanie kartonowe; -znakowanie metodą grawerki laserowej - monochrom; -wymiary: 100 x 150 x 30 mm; -nakład: 5 szt. 8) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego kołonotatników - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. -format: B5; -okładka: karton jednostronnie kredowany 300g; -kolory okładki: 4/0; -środek: papier offset 80g, kartki w kratkę, kolory 2/2; -objętość: 80 kartek z perforacją; -grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku; -spirala podwójna metalowa, powlekana; -perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów; -nakład: 150 szt. 9)Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego); dostosowanie i przygotowanie projektu do produkcji, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb konferencyjnych papierowych - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. -wymiary: szer. 24 cm, wys. 32 cm, gł. 9cm; -papier: offsetowy gładki 250g, kolor biały; -uchwyt przewlekany ze sznurka bawełnianego; -kolor uchwytu: biały; -usztywniane dno i zakładka górna torby; -nadruk: z obu stron 4/0; -wytrzymałość: min.3 kg; -nakład: 150 szt. 10) Projekt, przygotowanie do produkcji, wykonanie całego nakładu i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kubków - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. -kubek porcelitowy ze standardowym uchem, lekko zwężany, podstawa o mniejszej średnicy niż góra kubka; -kolorystyka: biały lub dostosowany do kolorystyki projektu; -pojemność: 300 ml; wysokość: 105 mm; średnica: 86 mm; -zdobienie: kalkomania wypalana, ilość kolorów: 4; -nakład: 100 szt. 11) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego plakatów zawierających informacje o projekcie - termin realizacji do 13 sierpnia 2010 r. - format: A3 - zakres merytoryczny zostanie dostarczony przez Zamawiającego; - druk: 4/0; - papier: kreda błysk 170 g/m; - folia jednostronna, na stronie zadrukowanej; - nakład: 50 szt. Etap III - projekt, produkcję materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego - do 15 października 2010 r. Na potrzeby badania Ocena warunków i jakości życia mieszkańców i mieszkanek regionu i ich postrzeganie przyszłości: 1) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego, dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów informacyjnych z najważniejszymi telefonami (i innymi ważnymi informacjami) w województwie dla respondentów uczestniczących w badaniu, zawierających także kartki do notowania - termin realizacji do 31 sierpnia 2010 r. -wkład merytoryczny - listę teleadresową najważniejszych instytucji w województwie opracuje Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym (lista powinna zawierać np. telefony ratunkowe, telefony takich instytucji jak: straż, pogotowie, rzecznik praw konsumenta, rzecznik praw obywatelskich, MOPS, niebieska linia, linia antymobbingowa itp.); -format A6; -okładka: kreda błysk 300g; -sztywne plecki (podkładka z kartonu); -kolory okładki 4/0; -środek: papier offset 80g gładki, kolory 4/0; kilka pierwszych stron zadrukowane listą teleadresową; -objętość: 30 kartek; -klejenie po krótszym boku u góry półprzezroczystym klejem; -nakład: 5 000 szt. 2) Aktualizacja projektu, skład i emisja jednego ogłoszenia w prasie: -min. sześć modułów na stronach redakcyjnych; nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego; -treść merytoryczna ogłoszenia (bez projektu graficznego) zostanie opracowana przez Zamawiającego; -publikowane w okresie 15.09.2010-15.10.2010r. 3) Projekt dwóch banerów (do akceptacji), wykonanie, zawieszenie (emisja, każdy po jednym tygodniu emisji) aktywnych banerów na jednym z najczęściej odwiedzanych internetowych portali regionalnych województwa pomorskiego: -jeden banner na stronie głównej, zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 140x200 pikseli - emisja - wrzesień 2010; -jeden banner na stronie tematycznej (gospodarczej lub naukowej) zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 750x100 pikseli - emisja do 15 października 2010; -kliknięcie na baner spowoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW. Etap IV - projekty (przedstawienie projektów wstępnych do akceptacji) dostosowanie i przygotowanie projektów do produkcji, wykonanie materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego oraz emisja - do 16 sierpnia 2011r. 1) Aktualizacja projektu, skład i emisja dwóch ogłoszeń w prasie: -min. sześć modułów na stronach redakcyjnych dla jednego ogłoszenia; nakład min. 20 000, gazeta codzienna obejmująca zasięgiem cały teren województwa pomorskiego; -treść merytoryczna ogłoszenia (bez projektu graficznego) zostanie opracowana przez Zamawiającego; -opublikowane w okresie kwiecień 2011r. i czerwiec 2011r. 2) Dostosowanie projektu, wykonanie, emisja aktywnego baneru na jednym z najczęściej odwiedzanych portali regionalnych województwa pomorskiego, ukazującego się na podstronie tematycznej (gospodarczej lub naukowej) portalu przez jeden tydzień: -banner losowy rotujący (max. 6 rotacji); - baner powinien być zaprojektowany tak, aby był wyświetlany w rozmiarze 750x100 pikseli; - kliknięcie na baner spowoduje automatyczne przejście na wskazaną stronę WWW; - emisja tygodniowa w okresie pomiędzy 01.08.2011r. a 15.08.2011r. 3) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego, w tym projekt graficzny nadruku na płycie i autorun-u), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego prezentacji na CD informującej o projekcie - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. - strona startowa; - 20 slajdów ( 2 slajdy). 4) Dostosowanie i przygotowanie projektu prezentacji, nadruku na płycie i autorun-u do produkcji, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego płyt CD-R - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. - płyta uruchamiająca się automatycznie z listą plików w formacie PDF; - płyta nagrana wg gotowych materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz nagranie przygotowanej przez Wykonawcę prezentacji; - opakowanie - koperta foliowa z klapką i paskiem przylepnym; - nakład: 1000 szt. 5) Projekt (przedstawienie min. dwóch alternatywnych wariantów projektu do akceptacji Zamawiającego), dostosowanie i przygotowanie projektu do druku (skład), wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszur informacyjnych - termin realizacji do 16 sierpnia 2011r. - format: A5; - opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego; - objętość: 8 stron (łącznie z okładką); - druk: 4/4; - papier: kreda mat 200g; - okładka: kreda błysk 300g; - szycie zeszytowe na dwie zszywki; - umieszczenie wykonanych wcześniej płyt CD-R z informacjami o projekcie; - nakład: 1000 szt. 2. Podane w §1 ust.1 pkt 1 wymiary należy odczytywać z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego artykułu. Różnica w w/w granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej. 3. Zamawiający podaje wzory niektórych artykułów informacyjno-promocyjnych - w załączniku nr 3 do SIWZ. Wzory te służą dookreśleniu kształtów i innych parametrów dostarczanych materiałów promocyjnych. Wzory nie odzwierciedlają rzeczywistych kolorów i rozmiarów artykułów (jedynie proporcje). Rozmiary i kolory należy dobierać według opisu zawartego w §1 ust.1 pkt 1 SIWZ (z zastrzeżeniem uwag z §1 ust.1 pkt 2 SIWZ). Wykonawca dostarczy materiały informacyjno-promocyjne możliwie najbardziej zbliżone do podanych wzorów. Dopuszczalne odchylenia nie mogą zmieniać funkcjonalności poszczególnych artykułów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERMAT Beata Mstowska, ul. Kucelińska 42, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52007,01

  • Oferta z najniższą ceną: 51000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98897,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.