eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › sprzątanie nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, A-18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2006-02-20

POZYCJA 9314

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Głogów: sprzątanie nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, A-18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, do kontaktów: Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8357776, fax 076 8357778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych nr 3, 12, 18, A-18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Sprzątanie nawierzchni i pasa drogowego w ciągu dróg krajowych: nr 3 odcinek Mieszków-Lubin, nr 12 odcinek Piotrowice-Dębowa Łęka, nr 18 odcinek gr. woj.-Golnice, nr A-18 odcinek Golnice-Krzywa, nr 94 odcinek Krzywa-Chojnów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 3, 12, 18, A-18 i 94 na terenie Rejonu w Głogowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie nawierzchni i pasa drogowego: Część 1 -Oczyszczenie nawierzchni po zimie w ciągu dróg nr 3 i 12 w zakresie 30,719 km/27710 m2, Część 2 - Oczyszczenie dwukrotne w ciągu roku studzienek ściekowych w ciągu dróg nr 3 i 12 w ilości 593 szt., Część 3 - Sprzątanie dwukrotne w ciągu roku pasa drogowego w ciągu dróg nr 3, 12, 18, A-18 i 94 o łącznej długości 159,067 km. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1600.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 ustęp 1 oraz ustęp 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 2/ Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł, b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł., c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 3/ Potencjał kadrowy: Kieronik Robót (nie wymagane uprawnienia) z 3-letnim doświadczeniem w realizacji podobnych robót, 4/ Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać (lub mieć dostęp) n/w jednostki sprzętu i urządzeń: samochód specjalny próżniowo-ssący 1 szt., środki transportowe 3-5 ton 2 szt. 5/ Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat, tj. od 1.01.2003 r. do 31.12.2005 r. prace porządkowe, czyszczenie urządzeń kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej nż 75 tys. zł. 6/ Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.04.2006, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.04.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego w świetlicy.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.