eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotoryjaOrganizację kolonii letnich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Złotoryja: Organizację kolonii letnich
Numer ogłoszenia: 93159 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57545 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotoryja, Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788700, faks 076 8788716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację kolonii letnich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania przetargowego jest organizacja kolonii letnich dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych (7 - 16 lat) z terenu Gminy Złotoryja wraz z przewozem na miejsce przeznaczenia i powrotu. 2.Planuje się zorganizowanie kolonii dla ok. 75 uczniów, w tym dla ok. 12 uczniów należy przeprowadzić program zajęć profilaktycznych z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w rodzinie. 3.Miejsce: kolonie winny być zorganizowane w miejscowości nadmorskiej. Preferowane jest Pomorze Zachodnie. 4.Wymagania co do organizacji koloni 1)Czas: jeden turnus dla wszystkich uczniów razem (14 dni, 13 noclegów) należy zorganizować w okresie pomiędzy III dekadą lipca i II dekadą sierpnia 2013 r. 2)Zakwaterowanie uczestników: budynek murowany, urządzenia sanitarne muszą znajdować się w budynku, w którym zakwaterowane będą dzieci (w przypadku rozlokowania uczestników kolonii w kilku budynkach - wszyscy muszą być zakwaterowani w zbliżonych warunkach), zaplecze rekreacyjno - sportowe (do dyspozycji uczestników: boisko z możliwością gry w piłkę nożną, siatkową i koszykową), odległość od morza nie więcej niż 600 m. 3)Liczba posiłków codziennych: minimum 4 - śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja oraz stały dostęp do nieodpłatnych napojów + prowiant na czas podróży powrotnej. 4)Zapewnienie kierownika kolonii oraz wymaganej liczby opiekunów. 5)Bezpieczeństwo uczestników: ubezpieczenie na czas podróży i pobytu na kolonii, opieka medyczna i pedagogiczna podczas turnusu, bezpieczeństwo podczas kąpieli w morzu, zabezpieczenie terenu kolonii, zabezpieczenie opieki podczas dowozu na miejsce przeznaczenia oraz powrotu, do momentu odbioru uczestników przez rodziców lub opiekunów, oraz inne wymagane przepisami. 6)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zrealizowania programu profilaktycznego z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w rodzinie dla wskazanej grupy dzieci oraz przedłożenie zamawiającemu sprawozdania z realizacji tego programu. 7)Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu. 8)Przewóz uczestników: autobusy sprawne technicznie, o podobnym standardzie. 9)Wykonawca zamówienia nie może pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii. 10)Kolonie muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów prawa. 11)Program koloni powinien obejmować co najmniej: a) jedną autokarową wycieczkę całodniową, b) dwie wycieczki krajoznawcze, c) rejs statkiem, d) kąpiele morskie, plażowanie, zajęcia: sportowo - rekreacyjne, rozrywkowe i kulturalno - oświatowe itp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Babex-2 Tour, ul. Marcelińska 75/2, 60-341 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59836,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67125,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58958,25 / Oferta z najwyższą ceną: 80898,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.