eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Warszawa: Dostawa śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C
Numer ogłoszenia: 93161 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C dla Kliniki Ortopedii CMKP z siedzibą w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP przy ul. Konarskiego 13 w Otwocku, wraz z montażem, instalacją i przeprowadzeniem szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.2. Ogólny zakres zadań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) sprzedaż i dostawa Sprzętu do Miejsca Lokalizacji; 2) montaż Sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 3) instalacja, uruchomienie, kalibracja i testowanie apataru, wykonanie testów akceptacyjnych; 4) przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji, obsługi, dostarczonego i uruchomionego urządzenia dla pracowników zamawiającego, w wymiarze 1 x 1 godzina, w terminie uzgodnionym z zamawiającym; 5) przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, wymaganych przepisami protokołów pomiarowych z testów akceptacyjnych, dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 243 902,00 PLN.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-454/12 na dostawę śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert). ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2.Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgodny na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a w szczególności w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej 2 dostawy aparatu rentgenowskiego, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. /UWAGA: w przypadku, gdy dane zamówienie dotyczy dodatkowo dostawy innych urządzeń niż aparat rentgenowski lub dodatkowych usług lub robót budowlanych, należy podać wartość zamówienia tylko w odniesieniu do aparatu rentgenowskiego/. Każdy aparat rentgenowski dostarczony w ramach danego zlecenia/ umowy należy wykazać jako osobną dostawę. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części III.4 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. Wymagania jakie musi spełniać wniosek składany przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP; b) potencjał techniczny, osobowy,ekonomiczny, finansowy oraz wiedza i doświadczenie Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane od Wykonawców warunki; c) wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

W przypadku kiedy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu byłaby większa niż 5 - Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania tych warunków. W tym przypadku Zamawiający sporządzi /listę rankingową/ wykonawców, przy której tworzeniu będzie przyznawał punkty w następujący sposób - za każde zamówienie, spełniające swoim rodzajem i wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, wykonawca otrzyma: 5 punktów jeżeli dostawa dotyczyła aparatu rentgenowskiego innego typu niż ramię-C albo 10 punktów jeżeli dostawa dotyczyła aparatu rentgenowskiego typu ramię-C. UWAGA: 1. Do oceny Zamawiający przyjmie jedynie zamówienia zrealizowane bezpośrednio przez Wykonawcę, nie będą tu brane pod uwagę ewentualne zasoby udostępnione przez inne podmioty w trybie art. 26 ust. 2b ustawy PZP. 2. Do oceny Zamawiający przyjmie jedynie 10 pierwszych dostaw (spełniających, swoim rodzajem i wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia) wskazanych w Wykazie dostaw złożonym przez Wykonawcę - wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, oznacza to, że każda następna (powyżej 10) dostawa nie będzie już przez Zamawiającego punktowana. W przypadku kiedy Wykonawca przedstawi wykaz zrealizowanych zamówień składający się z dwóch dokumentów (pierwszego zawierającego zrealizowane dostawy stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz drugiego zawierającego zrealizowane dostawy, które mogą być ujawniane wszystkim zainteresowanym) winien on jednocześnie wskazać, które z zamówień Zamawiający ma traktować jako 10 pierwszych. Jeżeli Wykonawca nie wskaże 10 pierwszych dostaw, które mają podlegać ocenie, Zamawiający przyjmie je zgodnie z kolejnością ułożenia dokumentacji załączonej do wniosku. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość (przyznawanych jak powyżej) punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako wykonawca z najwyższą oceną spełniania warunków udziału w postępowaniu. Pozostałym wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. W sytuacji osiągnięcia przez kilku wykonawców takiej samej liczby punktów (co uniemożliwiłoby ustalenie 5 wykonawców z najwyższą oceną spełniania warunków udziału w postępowaniu), zamawiający dodatkowo zsumuje wartość brutto przedstawionych w wykazie dostaw (10 pierwszych dostaw, spełniających, swoim rodzajem i wartością, wymagania określone dla warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, za które zostały przyznane punkty wg opisu powyżej), a następnie zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy zrealizowali zamówienia łącznie o największej wartości brutto

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w Umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze Stron wykonanie przedmiotu Umowy w terminie określonym Umową jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, dotyczy to w szczególności okoliczności wynikających z działania siły wyższej, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, z zastrzeżeniem, że okres ten nie może trwać dłużej niż 30 dni; 2) jeżeli model oferowanego Sprzętu lub jego element zostanie zastąpiony innym modelem, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub modelem, który został udoskonalony lub dodatkowo wyposażony, model oferowanego Sprzętu lub jego element może zostać zmieniony, z zastrzeżeniem niezmienności wynagrodzenia; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze Stron, niezależnego od jej woli

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/~zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marymoncka 99/103 w Warszawie (01-813) - Kancelaria, pok. 28-29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na stronie internetowej Zamawiającego ww.cmkp.edu.pl w zakładce /Zamówienia publiczne/ zamieszczone są wzory: - wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 1), - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2), - wykazu wykonanych dostaw (Załącznik nr 3), które Zamawiający zaleca wykorzystać do sporządzenia wniosku. Wzory powyższe Wykonawca może uzyskać również faxem, dorgą elektroniczną lub pisemnie po przesłaniu wniosku o udostępnienie wzorów na fax 22 56 93 712, e-mail kpawli@cmkp.edu.pl lub adres określony dla siedziby Zamawiającego z dopiskiem /zamówienia publiczne/. UWAGA: Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega formę pisemną do przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Przekazywanie pozostałych oświadczeń i dokumentów może odbywać się faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że będą kierowane przez Wykonawcę na fax 22 56 93 712 lub e-mail kpawli@cmkp.edu.pl. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z wnioskiem, muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za /zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za /zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku podpisania wniosku lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wniosek musi być napisany w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisany przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa i oznakować w następujący sposób: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa /Wniosek w postępowaniu na dostawę śródoperacyjnego aparatu RTG typu ramię C/ i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem /tajemnica przedsiębiorstwa/, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów wniosku. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Do przeliczenia na PLN wartości kwoty wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.