eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-06

Ogłoszenie nr 93199 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.

Białystok: "Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513974N2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 29000900000, ul. ul. Czackiego 8, 15268 Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 742 18 81, faks 85 742 18 81, e-mail medstuzaw@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.sp1oz.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła policealna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zakres robót budowlanych obejmuje a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze: o demontaż istniejących parapetów z lastrico o demontaż drewnianych ościeży drzwiowych o demontaż blaszanych narożników o demontaż istniejących drzwi wewnętrznych o demontaż okien w pom. 1/15, 1/16 i 1/17 o likwidacja luksferów w pom. 1/16, 1/17 i 1/11 o demontaż istniejących okien podawczych w pom. zmywalni i wydawalni o likwidacja metalowych okratowań drzwi zewnętrznych o likwidacja zabudowy drewnianej w holu klatki schodowej (parter) o demontaż fragmentu istniejącej balustrady na klatce schodowej o demontaż opraw oświetleniowych o demontaż przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji o rozbiórka fragmentów ścian działowych o demontaż istniejących posadzek z lastrico, płytek cementowych i linoleum o likwidacja istniejących okładzin ceramicznych na ścianach o demontaż kratek ściekowych w pom. 1/11, 1/12,1/13 o likwidacja cokołu z lastrico na klatce schodowej i holu o likwidacja progu w pom. 1/9 o powiększenie otworów drzwiowych w ścianach o wymiana istniejących kratek wentylacyjnych o demontaż istn. wywiewek wentylacyjnych i wyrzutni powietrza o wykonanie projektowanych otworów w ścianach zewnętrznych b) prace remontowo - budowlane: o montaż nadproży o zamurowania otworów drzwiowych o poszerzenie istniejących otworów drzwiowych o zamurowanie istniejących otworów dachowych po likwidacji wyrzutni powietrza o naprawa powłoki dachowej w miejscu demontażu wyrzutni powietrza o zamurowanie wnęk okiennych w pom. 1/15, 1/16, 1/17. o przemurowanie ścianek według opisu na rysunkach arch-bud. o budowa szachtu w celu lokalizacji kanałów wentylacyjnych o wykonanie projektowanych otworów w ścianach zewnętrznych o wykonanie nowych posadzek z okładzin ceramicznych/gresowych o wykonanie nowych okładzin ściennych o wymurowanie nowych ścian działowych w pom. 1/3 (celem poszerzenia korytarza), oraz w pom. 1/5 i 1/6 o naprawę spękań, szpachlowanie i malowanie ścian, o wymianę parapetów na konglomerat gr. 3cm o wymianę drzwi wewnętrznych o montaż urządzeń sanitarnych o wymianę dwóch okien podawczych o wymiana okna podawczego śluzy towarowej o wymiana istniejących czerpni ściennych o montaż okna podawczego w pom. 1/9 o montaż nowej wykładziny obiektowej z PCV w pom. 1/4 o montaż nowych punktów świetlnych, wymiana osprzętu o wymiana kratek wentylacyjnych o montaż fragmentu nowej balustrady w obrębie klatki schodowej (parter) o montaż zew. jednostki klimatyzacyjnej o montaż skraplacza o montaż dachowej wyrzutni powietrza na izolowanym cokole o wykonanie nowej instalacji elektrycznej w bruzdach ściennych oraz kanałów kablowych w posadzce (wg proj. instalacji elektrycznych). o wykonanie nowych instalacji sanitarnych - wodno - kanalizacyjnych (wg proj. instalacji sanitarnych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Dnia 06.06.2017 roku o godzinie 09:30 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT448030.98
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.