Ogłoszenie z dnia 2010-04-02
Nysa: Realizacja robót budowlanych, polegających na rozbudowie Centrum Kształcenia Praktycznego w Nysie z filią w Głuchołazach położonego w Nysie przy ul. Orkana 6 - II etap
Numer ogłoszenia: 93212 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Nysie z filią w Głuchołazach , ul. Orkana 6, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4334038, faks 077 4334038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych, polegających na rozbudowie Centrum Kształcenia Praktycznego w Nysie z filią w Głuchołazach położonego w Nysie przy ul. Orkana 6 - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na rozbudowie CKP, położonego w Nysie przy ul. Orkana 6 o budynek dwukondygnacyjny podpiwniczony, kryty dachami płaskimi jednospadowymi (pomiędzy nowoprojektowanym budynkiem CKP a budynkiem istniejącym projektuje sie łącznik z klatką schodową i windą) - II etap - stan surowy, otwarty, polegający w szczególności na wykonaniu: - robót ziemnych, - fundamentów i ścian zewnętrznych, - płyty dennej - zbrojenia konstrukcji - ścian nośnych -ścian działowych i przewody wentylacyjne - stropów, - schodów wewnętrznych, - szybu windowego, - konstrukcji dachu, - pokrycia dachu. - wykonanie robót koniecznych na sieciach - wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych zewnętrznych - wykonanie niezbędnych robót na sieciach elektrycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ; opis techniczny rozbudowy - załącznik nr 2 do SIWZ; projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.52 - Roboty budowlane w zakresie warsztatów 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: : W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa co najmniej jedną robotę budowlaną na budynku o zbliżonym charakterze za co najmniej 2.000.000,00 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym tzn. urządzeniami i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - osobą, która będzie kierować robotami (kierownik budowy) z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisaną na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy robotach budowlanych; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn.: a) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln złotych, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej w wysokości 400.000,00 złotych; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. (wg załącznika Nr 5 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.000.000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 4. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej w wysokości 400.000,00 tys. złotych, ważna co najmniej na dzień składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę), 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisana na aktualną listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie, tj. kierownik budowy wraz z kserokopią uprawnień, wymaganych przez Prawo Budowlane dla wykonywanego zadania oraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia, iż osoba ta jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz z oświadczeniem Wykonawcy o odbyciu ww. praktyki zawodowej przez kierownika budowy (wg załącznika Nr 6 do SIWZ). 1.6 wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, w szczególności budynków w stanie surowym odpowiadających wielkością i charakterem budynkowi opisanemu w SIWZ; za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa roboty budowlane o zbliżonym do opisanego w SIWZ charakterze za co najmniej 2.000.000,00 zł brutto) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika Nr 7 do SIWZ) i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w wykazie robót budowlanych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego w Nysie z filią w Głuchołazach, ul. Orkana 6, 48-300 Nysa, I piętro, pokój 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego w Nysie z filią w Głuchołazach, ul. Orkana 6, 48-300 Nysa, I piętro, pokój 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Usługa restytucji dokumentacji zalanej wskutek powodzi
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w ulicy Franciszkańskiej wraz z rozbudową i przebudową skrzyżowania drogi gminnej ulicy Franciszkańskiej z drogą wojewódzką ulicą Grodkowską w Nysie
- Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
- Remont ścian/odbudowa pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie po zalaniu w ramach działania polegającego na odbudowie infrastruktury zniszczonej wskutek klęski wywołanej długotrwałymi opadami.
- Przebudowa drogi w ul. Dubois w Nysie w zakresie wykonania miejsc postojowych
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- "Przebudowa ulic Jesionowej, Sosnowej i Leśnej w Ozimku wraz z odwodnieniem"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.