eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › PRZEBUDOWA ODCINKÓW NAWIERZCHNI DRÓG W ŁOŚNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-29

Kłodawa: PRZEBUDOWA ODCINKÓW NAWIERZCHNI DRÓG W ŁOŚNIE
Numer ogłoszenia: 93227 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ODCINKÓW NAWIERZCHNI DRÓG W ŁOŚNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie odcinków nawierzchni dróg w Łośnie, które zostało podzielone na trzy następujące części: Część I - Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 213/1 i 53/13) w Łośnie Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Część II - Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 214/1) w Łośnie Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Część III - Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 210) w Łośnie Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: a) dla zadania nr I - CZĘŚĆ I : 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł i 00/100) b) dla zadania nr II - CZĘŚĆ II : 800 zł (słownie: osiemset zł i 00/100) c) dla zadania nr III - CZĘŚĆ III : 700 zł (słownie: siedemset zł i 00/100) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych przez ustawę Pzp form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania - części jest wnoszone. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009 (w tytule przelewu należy wskazać nazwę zadania i nr postępowania). Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości 80 000 zł brutto, polegającą na budowie, modernizacji, przebudowie lub remoncie: nawierzchni dróg, ulic, chodników, ścieżek rowerowych lub pieszo-rowerowych, parkingów, placów manewrowych, miejsc postojowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną mu powierzone tj.: jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej lub drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 80 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - w odniesieniu do każdej z wybranych części zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: a) zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji zamówienia. Warunkiem zmiany jest wyrażenie zgody przez Zamawiającego oraz przedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby uprawnień w zakresie nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; b) zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, - wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych utrudniających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku robót i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego, - wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. niewypały, niewybuchy, wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, kolizje z niezainwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, nieprzewidziane warunki gruntowo - wodne, brak zgody właścicieli nieruchomości na umieszczenie sieci lub urządzeń na terenie będącym ich własnością itp. - prawnych lub finansowych przeszkód umożliwiających prowadzenie inwestycji, - istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy jednej ze stron, - potwierdzonego protokolarnie wystąpienia robót nieprzewidzianych, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia robót, o ustalony przez strony czas niezbędny dla jej prawidłowego wykonania, - zawieszenia lub zaniechania robót przez Zamawiającego, c) zmiana sposobu spełnienia świadczenia (roboty/rozwiązania zamienne): - konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - w trakcie wykonania zamówienia nastąpi zmiana przepisów prawa, - w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości technologie charakterystyczne dla danego elementu robót nie powodujące wzrostu wynagrodzenia wykonawcy, d) inne: - zmiany w kolejności i sposobie wykonywania robót, - zaniechania wykonania zadania w całości bądź części przez zamawiającego w trakcie trwania umowy, z przyczyn od niego niezależnych, - zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana lub rezygnacja dotyczyć będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania, np. ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub inne określone w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul.Gorzowska 40 (pokój nr 2 parter), 66-415 Kłodawa (woj.lubuskie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul.Gorzowska 40 (parter), 66-415 Kłodawa (woj.lubuskie).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 213/1 i 53/13) w Łośnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe i remontowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 214/1) w Łośnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi (dz.nr 210) w Łośnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dla tej części obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze w tym: roboty pomiarowe, regulację studzienek, 2) wykonanie podbudowy, w tym: profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, 3) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 4) roboty wykończeniowe, wykonanie nawierzchni żwirowej (pobocza), 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.