eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług serwisu sprzętu serwerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Warszawa: Świadczenie usług serwisu sprzętu serwerowego
Numer ogłoszenia: 93230 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych , Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 06 28, faks 22 262 05 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu sprzętu serwerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu sprzętu serwerowego. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: 1) Część I - serwis sprzętu serwerowego producenta FUJITSU - SIEMENS, 2) Część II - serwis sprzętu serwerowego producenta IBM, 3) Część III - serwis sprzętu serwerowego (przełączników sieciowych) producenta CISCO, 4) Część IV - serwis sprzętu serwerowego (przełączników sieciowych) producenta CISCO.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: 1.1 Dla Części I w wysokości: 1000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc); 1.2Dla Części II w wysokości: 600,00 zł (słownie złotych: sześćset); 1.3 Dla Części III w wysokości: 950,00 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt); 1.4 Dla Części IV w wysokości: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset); 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000 2)poręczeniach bankowych; 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4)gwarancjach bankowych; 5)gwarancjach ubezpieczeniowych; 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 zostanie wykluczony z postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dla części I - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na świadczeniu usług serwisu sprzętu serwerowego, w zakresie serwerów i macierzy dyskowych, o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto każda; 2) dla części II - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na świadczeniu usług serwisu sprzętu serwerowego, w zakresie serwerów i macierzy dyskowych, o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda; 3) dla części III - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, trwające w ramach jednego kontraktu co najmniej 12 miesięcy każda, polegające na świadczeniu usług serwisu przełączników sieciowych, o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto każda; 4) dla części IV - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykonał, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, trwające w ramach jednego kontraktu co najmniej 12 miesięcy każda, polegające na świadczeniu usług serwisu przełączników sieciowych, o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1. Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, a w przypadku powierzania części zamówienia podwykonawcom - informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (w ust. 10 Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) nie dotyczy to osób umocowanych do działania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika i załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (kserokopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego); nie dotyczy to osób umocowanych do działania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych; 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - określonych w Sekcji III.3.2 Ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, przedstawiając w tym celu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 Ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas przywrócenia sprawności sprzętu serwerowego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają zmianę cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT. 3.Zmiana, o której mowa w ust. 2 wymaga, pod rygorem nieważności, sporządzenia aneksu do Umowy. 4.W przypadku wystąpienia zdarzeń zewnętrznych niezależnych od Stron, które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, Strony Umowy mogą wydłużyć termin wykonania Umowy o czas trwania zdarzeń zewnętrznych lub rozwiązać Umowę za porozumieniem Stron. 5.Zmiany w zakresie adresów wskazanych w Umowie następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony niezwłocznie od zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, kondygnacja VII pokój 733.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 13:30, miejsce: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, Kondygnacja VIII- Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Eropejskiej i Budżetu Państwa z pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Polska Wschodnia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis sprzętu serwerowego producenta FUJITSU - SIEMENS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzetu serwerowego obejmuje sprzęt, wyszczególniony poniżej. 1) 3 szt. Serwerów Fujitsu Primergy RX300 S4 2) 1 szt. Serwera Fujitsu Primergy RX300 S5 3) 1 szt. Serwera Fujitsu Primergy TX300 S6 4) 1 szt. Serwera Fujitsu Primergy RX300 S6 5) 2 szt Macierzy Fujitsu FiberCat SX60 (nr 1 i 2).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.22-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności sprzętu serwerowego - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis sprzętu serwerowego producenta IBM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzetu serwerowego obejmuje sprzęt, wyszczególniony poniżej: 1) 5 szt. Serwerów IBM SYSTX3550 B4G 2) 1 szt. Macierzy IBM N3300 A20 3) 1 szt. Biblioteki IBM TS3200 L4U.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności sprzętu serwerowego - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis sprzętu serwerowego (przełączników sieciowych) producenta CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzetu serwerowego obejmuje 9 szt. Przełączników sieciowych CISCO Catalyst WS-C3750E-48TD-S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności sprzętu serwerowego - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis sprzętu serwerowego (przełączników sieciowych) producenta CISCO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis sprzętu serwerowego obejmuje dla 3 szt. Przełączników sieciowych CISCO Catalyst WS-C3750X-48T-E.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności sprzętu serwerowego - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.