eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUSŁUGA POLIGRAFICZNA DLA TEATRU IM. H. CH. ANDERSENA W LUBLINIE NA 2014_2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Lublin: USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA TEATRU IM. H. CH. ANDERSENA W LUBLINIE NA 2014_2
Numer ogłoszenia: 93248 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. H. Ch. Andersena , ul. Dominikańska 1, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5321628, 603779172, faks 0-81 5343611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrandersena.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA TEATRU IM. H. CH. ANDERSENA W LUBLINIE NA 2014_2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa dla potrzeb Teatru im. H. CH. Andersena w Lublinie materiałów poligraficznych o wskazanych poniżej parametrach technicznych: 1)PLAKAT (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1190x1760mm) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Nakład: 12 szt (3 x 4 szt) 1 x 24 szt Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 2)PLAKAT (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1000x700mm) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Nakład: 18 szt (3 x 6 szt) 12 szt (3 x 4 szt) Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 3) REPERTUAR - SŁUP (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1190x1760mm) Materiał: papier kreda 500g Nakład: 1 x 4 szt Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 4) REPERTUAR - GABLOTY (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1000x700mm) Materiał: papier kreda 500g Nakład: 8 szt (2 x 4szt) Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 5) TORBA PAPIEROWA Z NADRUKIEM Format: szer. 23 cm x gł. 10 cm x wys.32 cm Materiał: Kreda błysk 170 g/m2, Nakład: 500szt Kolory: 4+0 + foliowanie matowe zewnętrznie + sznureczki jako uchwyty Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 6) KOSZULKA Z NADRUKIEM Format: w rozmiarze: S, M, L, XL Materiał: bawełna z nadrukiem (przód i tył) Nakład: 50 szt (S - 10 szt., M - 20 szt., L - 10 szt., XL - 10 szt.) Kolory: 2+2 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 7) BANER SCENOGRAFICZNY Format: 71m2 (60m2 zadrukowane + 11m2 nie zadrukowane - jako marginesy zadruku) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Kolory: 4+0 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 8) DRUK SCENOGRAFICZNY Format: 19m2 (15m2 zadrukowane + 4m2 marginesów nie zadrukowanych) Materiał: Blueback 115g/m2 Kolory: 4+0 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 9) FOLIA TROLEJBUSOWA Format: 32m2 Materiał: Folia ekonomiczna z laminatem foliowym Kolory: 4 + 0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 Ustala się, że podana liczba sztuk i ilość nakładów jest liczbą najwyższą, która wiąże Zamawiającego, jedynie jako najwyższy limit do zrealizowania. Nie ustala się zaś limitu minimalnego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego gotowe do wydruku pliki. Zamawiający przekaże pliki w formacie PDF, pocztą elektroniczną lub w formie dokumentu wydanego w siedzibie Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wg wzorca stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.TEATRANDERSENA.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. H. CH. Andersena, ul. Dominikańska 1, 20-111 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Teatr im. H. CH. Andersena, ul. Dominikańska 1, 20-111 Lublin., sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.