Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Rytel: Remont i przebudowa budynku świetlicy w Zapędowie
Numer ogłoszenia: 93255 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury w Rytlu , ul. ks. Antoniego Kowalkowskiego 11, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 052 398 52 46, faks 052 398 52 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okrytel.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku świetlicy w Zapędowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa budynku świetlicy w Zapędowie. Celem remontu i przebudowy jest wydzielenie przedsionka w pomieszczeniu wc i wydzielenie kotłowni świetlicy od kotłowni sklepu, generalny remont instalacji elektrycznej i c.o. wraz z instalacją nowego pieca oraz całkowity remont pomieszczeń świetlicy i jej zaplecza (ściany, sufity, podłogi). Remont przewiduje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian i dachu budynku oraz wymianę pokrycia z płyt eternitu na blachodachówkę. Podstawowe dane o obiekcie: Długość: 28,11 m Szerokość: 9,97 m Max wysokość: 8,61 m Proporcje wydzielonych części elementów remontowanych: powierzchnia dachu - całkowita-373,688 m2; cz. zajmowana przez świetlicę-275,772 m2; cz. zajmowana przez mieszkanie i sklep-97,916 m2; wartość w % zajmowana przez sklep i mieszkania-26,2 powierzchnia ścian-całkowita-389,666 m2; cz. zajmowana przez świetlicę-265,587 m2; cz. zajmowana przez mieszkanie i sklep-124,079 m2; wartość w % zajmowana przez sklep i mieszkania-31,8 powierzchnia stolarki zewnętrznej, całkowita-35,911 m2;cz. zajmowana przez świetlicę-23,760 m2; cz. zajmowana przez mieszkanie i sklep-12,151 m2; wartość w % zajmowana przez sklep i mieszkania-33,8 powierzchnia całkowita-352,14 m2; cz. zajmowana przez świetlicę-233,59 m2; cz. zajmowana przez mieszkanie i sklep-118,55 m2; wartość w % zajmowana przez sklep i mieszkania-33,7. Uwagi w zakresie remontu: Przedmiar robót nie przewiduje remontu pomieszczeń mieszkań i sklepu w zakresie budowlanym jak i w zakresie instalacji elektrycznej i instalacji c. o.. W mieszkaniach i sklepie instalacja elektryczna i c. o. pozostają bez zmian. Przedmiot zamówienia określają: a) Przedmiar robót b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nieotrzymania środków w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku: - niesprzyjających warunków atmosferycznych, np. wichury, nawałnice itp. - w przypadku konieczności przeprowadzenia robót dodatkowych, niezbędnych do realizacji inwestycji; - niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym protestem. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał decyzję wstrzymującą w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu tj. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, pod uwagę zostanie wzięty potencjał ekonomiczny, techniczny i kadrowy oraz doświadczenie, jakie łącznie wykażą podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okrytel.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury w Rytlu ul. Ks. Antoniego Kowalkowskiego 11 89-642 Rytel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury w Rytlu ul. Ks. Antoniego Kowalkowskiego 11 89-642 Rytel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich PROW 2007 - 2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na obiekt Muzeum Kultury Materialnej
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.